سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 64647
منبع : خبرگزاری فارس

دوره‌های آموزشی «الفبای هنر» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری نخستین دوره آموزشی «الفبای هنر» در قم خبر داد.
دوره‌های آموزشی «الفبای هنر» در قم برگزار می‌شود
دوره‌های آموزشی «الفبای هنر» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز قاسم بابایی امروز اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام تابستان و لزوم توجه به اوقات فراغت جوانان و توجه به مبحث آموزش در هنر این دوره آموزشی از سوی سازمان بسیج هنرمندان قم برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم افزود: یکی از دغدغه‌های ما در مقوله هنر، آموزش و ارتقاء سطح کیفی هنرمندان و علاقه مندان به هنر در رشته‌های مختلف است تا از این طریق شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای هنری استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره، مبانی شعر، مبانی داستان نویسی و فیلمنامه نویسی، مبانی موسیقی، نگارگری، نقاشی، خوشنویسی، بازیگری، تصویربرداری، صدابرداری و عکاسی توسط اساتید مطرح و برجسته هنری استان قم آموزش داده می‌شود.

بابایی درخصوص ثبت نام در این دوره‌ها بیان کرد: از آنجایی که ظرفیت کلاس‌ها محدود است، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند و مهلت ثبت نام نیز تا 31خردادماه است.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم عنوان کرد: هزینه شرکت در این دوره‌ها در مقایسه با دوره‌های آموزشی دیگر بسیار کمتر بوده و برای تمام بسیجیان استان نیز تخفیف ویژه در نظر گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: زمان و مکان برگزاری کلاس‌ها پس از ثبت نام و اعلام حضور شرکت کنندگان اعلام می‌شود و هم چنین تعداد جلسات هر کلاس بستگی به نظر استاد هر رشته دارد.

بابایی اظهار کرد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره آموزشی، می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان قم واقع در خیابان عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات، ساختمان 9دی طبقه اول مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02537788939 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgu393.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما