سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 64666
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت بوکس قم خبر داد؛

شانس قابل توجه بوکسور قمی برای حضور در بازی‌های آسیایی

قم نيوز : رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: علی مرادی سپهر، بوکسور قمی شانس قابل توجهی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا در تابستان پیش رو دارد.
شانس قابل توجه بوکسور قمی برای حضور در بازی‌های آسیایی
شانس قابل توجه بوکسور قمی برای حضور در بازی‌های آسیایی
به گزارش قم نیوز مجید عباس زاده اظهار داشت: دور جدید اردوی تیم ملی بوکس از امروز سه شنبه در تهران آغاز شد و علی مرادی سپهر در وزن ۶۹ کیلوگرم و مهدی یعقوب لو به‌عنوان مربی از استان قم  در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی افزود: مرادی سپهر در مرحله پیشین اردوی تیم ملی هم حضور داشت و با توجه به عملکردی که در مسابقات انتخابی تیم ملی داشت و نیز وضعیت رقبای وی، مرادی سپهر از شانس بالای برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا برخوردار است.

رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: ادغام برخی اوزان و نیز حذف وزن‌هایی که ایران در آن‌ها مدال آور بود به بوکس ایران ضربه زد و امیدواریم در فرصت باقی مانده تغییری در اوزان صورت نگیرد و در این صورت می‌توانیم به حضور اولین بوکسور قمی در تاریخ بازی‌های آسیایی امید بسیار زیادی داشته باشیم.

عباس زاده بیان داشت: بوکس قم در رده‌های سنی پایه تحرکات خوبی داشته و در رده‌های نونهالان و نوجوانان در سطح کشور حرف‌هایی برای گفتن داریم و سازندگی در بوکس قم فدای توجه به قهرمانان بزرگسال ما نشده است.

وی عنوان کرد: میزبانی از رویدادهای کشوری و اعزام بوکسورهای استان قم در تمامی رده‌های سنی به رقابت‌های قهرمانی کشور بر اساس سهمیه‌ای که فدراسیون بوکس به هر استان می‌دهد از عمده برنامه‌های ما در سال ۹۷ خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch--n-.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما