پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 6469
فراهانی خبر داد:

اجرای 168 ماموریت توسط اورژانس قم در یک روز

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در شبانه روز گذشته بیش از هزار و 100 تماس با مرکز اورژانس گرفته شد که در همین راستا 168 گروه امداد رسانی به محل رخداد حوادث اعزام شدند.
اجرای 168 ماموریت توسط اورژانس قم در یک روز
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی  از پاسخگویی به هزار و ۱۲۳ تماس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و با اشاره به مزاحمت‌هایی که برخی افراد به صورت نابخردانه برای مراکزی چون آتش‌نشانی، اورژانس و مرکز پلیس ایجاد می‌کنند، افزود: متاسفانه در طول یک شبانه روز گذشته مزاحمان ۱۳۵ بار با اورژانس تماس گرفته‌اند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: در پی تماس‌هایی که به این مرکز برقرار شد، اورژانس قم ۱۶۸ اکیپ را برای امداد رسانی به مردم آسیب دیده و بیمار اعزام کرد.

وی به تبیین ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی قم در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و تصریح کرد: ۹۶ مورد از ۱۶۸ ماموریت انجام شده در خصوص امداد رسانی به بیماران و ۷۲ مورد نیز امداد رسانی به مصدومان تصادفات بوده است.

فراهانی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تصادفات در قم مربوط به موتورسوران است، عنوان کرد: در شبانه روز گذشته ۴۹ اکیپ برای امداد رسانی به تصادفات ناشی از تصادف موتور سیکلت اعزام شدند که در این سوانح به ۵۹ مصدوم خدمات امدادی ارائه شد.

وی با بیان اینکه موتورسوران کمتر به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستند، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادف یک موتورسوار با کامیون و پراید یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.393rak9typr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما