چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 64692
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی:

مجموعه جشنواره «چله سرو» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: مجموعه جشنواره‌های چله سرو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم برگزار خواهد شد.
مجموعه جشنواره «چله سرو» در قم برگزار می‌شود
مجموعه جشنواره «چله سرو» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی  انواع کارشکنی و دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی شدت گرفته است، اظهار کرد: رسما برخی اعلام کرده‌اند که برای تغییر نظام برنامه‌ دارند و در این برهه وظیفه ما می باشد که به عنوان یکی از نهادهای انقلابی کشور وارد کار شده و در توان خود به برگزاری باشکوه جشن چهلمین سال انقلاب بپردازیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری قم باید در سطح کشور الگو باشد، گفت: در این برهه نگاه‌ها به قم است و همه می‌خواهند ببینند در جشن چهلمین سالگرد انقلاب در قم چه اتفاقاتی می‌افتد.
رفیعی بیان کرد: مدیریت شهری قم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان بتوانیم کاری شگرف را در جشن چهلمین سالگرد انقلاب رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه در قالب جشنواره چله سرو جشنواره‌های مختلفی در شهر قم برگزار خواهد شد، افزود: به مرور از پوسترهای این جشنواره‌ها رونمایی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: یکی از جشنواره‌ها بحث معرفی 40 مسجد فعال استان در آستانه 17 رمضان سالروز دستور امام زمان(عج) برای احداث مسجد مقدس جمکران است.
رفیعی گفت: تا پایان مهرماه به مرور پوسترهای جشنواره‌ها رونمایی خواهد شد و  از 13 آبان‌ماه به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار اکران آثار منتخب جشنواره‌ها در حوزه‌های مختلف آغاز و تا 6 اسفندماه ادامه خواهد داشت و در روز میلاد حضرت زهرا (س) از برترین‌های این جشنواره‌ها تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgx393.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما