جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : 64784
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

درخشش پينگ‌پنگ‌بازان قم در جام خرمشهر قهرمان

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از درخشش پينگ‌پنگ بازان مستعد قم در مسابقات كشوري جام خرمشهر قهرمان خبر داد.
درخشش پينگ‌پنگ‌بازان قم در جام خرمشهر قهرمان
درخشش پينگ‌پنگ‌بازان قم در جام خرمشهر قهرمان
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با عنوان جام شهید محمد جهان‌آرا طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز برگزار شد و نمایندگان قم در آن رتبه‌های ارزشمندی کسب کردند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به مدت دو روز برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند، در حالی که پیکارها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و نمایندگان قم در دو رده سنی روی سکوهای برتر ایستادند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان این پیکارها سیدمحمدمعین منتظری نماینده قم بود و به مقام سوم دست یافت، در شرایطی که رادین خیام و محمدامین صمدی مسابقه نهایی این رده سنی را برگزار کردند و خیام روی سکوی نخست قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جام آزادسازی خرمشهر قهرمان در رده سنی جوانان بین چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف در سطح بالایی به انجام رسید و در پایان سیدمحمدامین منتظری از قم با شکست امیررضا عباسی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد تا دو مقام از رقابت‌های دو رده سنی نوجوانان و جوانان نصیب قم شود.

عموئیان افزود: برترین‌های این رقابت‌ها در حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز و جمعی از پیشکسوتان تجلیل شدند، رقابت‌هایی که یک بار دیگر با درخشش برادران منتظری، قابلیت‌های بالای پینگ‌پنگ قم را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات جام رمضان این رشته در قم اشاره کرد و افزود: همچنین توسط کمیته مسابقات هیأت تنیس روی‌میز قم برای نخستین‌بار مسابقات دسته اول نونهالان و نوجوانان قم برنامه‌ریزی شد و شاهد رقابت جذاب و تماشایی بین استعدادهای این دو رده سنی بودیم.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdci5yaq.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما