شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 6484
خواجه بیاتی تاکید کرد:

اهمیت به مسئله عفاف و حجاب در محیط‌های ورزشی بانوان

قم نيوز : قم نیوز: مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در تعامل با مسوولان باشگاه‌های ورزشی فعال در بخش ورزش بانوان مسئله عفاف و حجاب در این اماکن مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.
اهمیت به مسئله عفاف و حجاب در محیط‌های ورزشی بانوان
به گزارش قم نیوز، علی خواجه بیاتی  با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در افزایش سلامت عمومی افراد جامعه تصریح کرد: امروزه ورزش و تربیت بدنی بخشی از تعلیم و تربیت به شمار می‌رود که جریان رشد را در ابعاد مختلف مهیا می‌سازد.

وی ادامه داد: ورزش موجب رشد انسان در ابعاد جسمی و روحی می‌شود و در مجموع زمینه‌ساز رشد و تکامل انسان به شمار می‌رود، ضمن اینکه امروزه ورزش جزو جدایی ناپذیر زندگی انسان است که در ارتقای سطح سلامتی جامعه تاثیرات زیادی دارد.

مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه تمام افراد مسوول مرتبط با ورزش باید با علم روز این رشته آشنایی کامل داشته باشند، تصریح کرد: با اشرافی که نسبت به اهمیت ورزش در زندگی افراد جامعه داریم، مدیران باشگاه‌ها امانتداران مردم هستند و باید به بهترین نحو ممکن مسوولیت خود را با ارائه بهترین خدمات به مردم و به خصوص نسل جوان جامعه ارائه کنند.

وی با اشاره به نقش ورزش در تکامل شخصیت انسان، به موضوع عفاف و حجاب در ورزش اشاره و تاکید کرد: به‌ باشگاه‌های ورزشی باید به عنوان اماکن مقدسی نگاه کرد که بخشی از روند تکامل شخصیت و بسیاری از ابعاد وجودی انسان را در بر می‌گیرد.

خواجه بیاتی ابراز داشت: در موضوع اهمیت حجاب و عفاف در اماکن و فضاهای ورزشی استان، از سال گذشته نظارت جدی و کاملی بر اماکن ورزشی در حال انجام است و سعی شده است در تعامل نزدیک و دوستانه با مدیران و مسوولان باشگاه‌ها، این اماکن به محیطی سالم و پاک تبدیل شوند، ضمن اینکه در این راستا شاهد همکاری بسیار خوب باشگاه‌های ورزشی استان قم بوده‌ایم.

مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم توسعه ورزش در بین بانوان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در حال حاضر کمتر با مشکل کمبود فضای مناسب برای ورزش بانوان مواجه هستیم به خصوص اینکه ورزش بانوان قم در سال‌های اخیر رشد و توسعه قابل توجهی در هر دو بخش قهرمانی و همگانی داشته است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در ساخت و ساز اماکن ورزشی در قم ایجاد شده است و این روند با تشکیل وزارت ورزش و جوانان و اختصاص یافتن بودجه و امکانات بیشتر، قطعا در ادامه، مسیر موفق‌تری در پیش دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.j092yt0ooa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما