يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 64861
منبع : خبرگزاری فارس

آيت‌الله حسيني خراساني: شب‌هاي قدر از جلوه‌هاي رحمت الهي است

قم نيوز : نماينده مردم خراسان رضوي در مجلس خبرگان رهبري گفت: همه شب، روزها ، ساعات و دقایق ماه رمضان به ویژه شب و روزهای قدر که اوج و قله این ماه است به عنوان یکی از بزرگترین جلوه‌های رحمت الهی و مظاهر لطف خداوند در اختیار بندگان قرار گرفته است.
شب‌هاي قدر از جلوه‌هاي رحمت الهي است/جوانان با اخلاص در مراسم‌های مذهبی شرکت کنند
شب‌هاي قدر از جلوه‌هاي رحمت الهي است/جوانان با اخلاص در مراسم‌های مذهبی شرکت کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی امروز با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان و شب و روزهای پرشرافتش به ویژه ایام و لیالی قدر فرصتی آسمانی و استثنایی برای بازگشت به سوی خدا است.

وی خاطرنشان کرد: رمضان ماه توبه و بازگشت به سوی خدا است. خداوند در قرآن کریم فرمان فراگیری صادر کرده و فرموده ای اهل ایمان به سوی خدا بازگردید که آغوش رحمت فراگیر پروردگار یک بازگشت خالصانه امید است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان با بازگشت به سوی خدا در ماه رمضان مشمول مغفرت، عفو و بخشش خدا قرار می‌گیرد گفت: با بازگشت به سوی خدا امید است که در بهشت خدا استقرار پیدا کنیم. خداوند می‌فرماید ای بندگانی که تاکنون در اشتباه، انحراف، گناه و اسراف در زندگی خود بودید از رحمت خدا ناامید نباشید.

وی عنوان کرد: همه شب و روزها و ساعات و دقایق ماه رمضان به ویژه شب و روزهای قدر که اوج و قله این ماه است به عنوان یکی از بزرگترین جلوه‌های رحمت الهی و مظاهر لطف خداوند در اختیار بندگان قرار گرفته تا بتوانند با ارتباط با خدا، توبه، استغفار، اصلاح عمل و اخلاق، قرائت قرآن و خدمت و دستگیری از بندگان برای خود زندگی نورانی، سعادتمند و پر از آرامش رقم بزنند.

حسینی خراسانی یادآور شد: نوجوانان و جوانان کشور که به فرموده امام خمینی(ره) به مبدأ فطرت نزدیک‌تر هستند و زمینه بازگشت به روی آنها هموارتر است می‌توانند از این فرصت نورانی استفاده کرده و با توجه و اخلاص در مجالس مذهبی به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر و احیا حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: این امر سبب می‌شود از نوری که در این شب‌ها از سوی خداوند بر دل‌ها می‌تابد بهره‌مند شوند و از رحمتی که در این شب‌ها به طور فراگیر بر بندگان نازل می‌شود بهتر استفاده کنند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسلمانان در شب‌های ماه رمضان به ویژه سه شب نوزدهم، 21 و 23 رمضان باید سعی کنند از خدا استمداد بجویند گفت: لازم است در مرحله نخست اخلاق، ادب، گفتار، رفتار، تعامل و برخورد با دیگران اصلاح شده و اسلامی و قرآنی شود.

وی یادآور شد: این شب‌ها فرصتی است که برای بیماران، جوانان، پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و خدمت گزاران به کشور، سلامتی رهبر و فرج مولا ولی عصر(عج) دعا کنیم و زمینه‌ای برای تلطیف روح است که امیدواریم بتوانیم سرمایه عظیم معنوی، اخلاقی و روحانی برای خود فراهم کنیم تا از فرصت باقیمانده ماه رمضان به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezv8p.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما