دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 64884
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

تنيسورهاي قم در 6 رقابت كشوري / برگزاري مسابقات ليگ تنيس در قم

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم گفت: تنيسورهاي قم در دهه پاياني ماه مبارك رمضان براي كسب عناوين برتر 6 رقابت كشوري با حريفان خود پيكار مي‌كنند.
تنيسورهاي قم در 6 رقابت كشوري / برگزاري مسابقات ليگ تنيس در قم
تنيسورهاي قم در 6 رقابت كشوري / برگزاري مسابقات ليگ تنيس در قم
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد
تنيسورهاي قم در 6 رقابت كشوري / برگزاري مسابقات ليگ تنيس در قم
دبير هیأت تنيس استان قم گفت: تنيسورهاي قم در دهه پاياني ماه مبارك رمضان براي كسب عناوين برتر 6 رقابت كشوري با حريفان خود پيكار مي‌كنند.


حسین لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه رمضان هستیم هم در سطح استان برای برگزاری رقابت‌های جام رمضان تنیس قم برنامه‌ریزی شده و هم اینکه تنیسورهای قم از نوزدهم خرداد ماه به میزبانی هیأت تنیس خراسان‌رضوی در مشهد مقدس با حریفان شرکت کننده در مسابقات تنیس آزاد آقایان جام رمضان به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین تنیسورهای قم مسابقات تنیس رده سنی زیر 10 سال دختران و پسران کشور را پیش‌رو دارند و این پیکارها بعد از شب‌های پرفیض قدر، طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس از روز نوزدهم خرداد ماه به میزبانی هیات تنیس استان مازندران در شهر ساری برگزار خواهد شد.

دبیر هیأت تنیس استان قم بیان کرد: مسابقات تنیس رده‌های سنی زیر 12 و 14 سال دختران و پسران قم نیز از نوزدهم خرداد ماه به میزبانی هیات تنیس مازندران در شهر ساری برگزار می‌شود اما پیکارهای مرحله سوم تنیس مناطق پنج‌گانه کشور را از ٢٣ خرداد ماه، هیات تنیس همدان میزبانی می‌کند.

وی یاد آور شد: رقابت‌های تنیس آزاد بانوان جام رمضان از بیستم خرداد ماه به میزبانی هیات تنیس استان البرز در شهر کرج به انجام می‌رسد، ضمن اینکه تنیسورهای حاضر در مرحله سوم مسابقات مناطق پنج‌گانه کشور از نوزدهم خرداد ماه به میزبانی هیات تنیس تهران در باشگاه پیام به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

لطفی در ادامه به مسابقات جام رمضان قم نیز اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور ۱۴ تنیسور در زمین‌های اختصاصی تنیس مجموعه شهید حیدریان برگزار شد و در پایان قنبری و سیفی به فینال راه یافتند که با توافق طرفین برگزار نشد، ضمن اینکه سهیل زندی‌فر و مهیایی دوم و سوم شدند، همچنین از 26 خرداد ماه مسابقات لیگ به شکل دوره‌ای در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjxoem.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما