چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 64907
منبع : خبرگزاری فارس

حجت‌الاسلام فرحزاد: نهال انقلاب اسلامی با خون شهدای 15 خرداد جان گرفت

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: شهدای 15 خرداد خالصانه جان خودشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا نهال انقلاب پا بگیر‌د.
نهال انقلاب اسلامی با خون شهدای 15 خرداد جان گرفت/ امام خمینی(ره) بشریت را نجات دادند
نهال انقلاب اسلامی با خون شهدای 15 خرداد جان گرفت/ امام خمینی(ره) بشریت را نجات دادند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حبیب الله فرحزاد ظهر امروز در تجمع مردم شهر قم به مناسبت سالگرد قیام 15 خرداد در شبستان امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژگی‌های شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدای 15 خرداد خالصانه جان خودشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا نهال انقلاب پا بگیر‌د، آن‌ها در شرایطی قیام کردند که خفقان بر کشور حاکم بود.

وی ادامه داد: رسول اکرم(ص) در روز قیامت تنها مسلمانان را شفاعت نمی‌کند و پیروان ادیان مختلف توسط پیامبر(ص) مورد شفاعت قرار می‌گیرند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: انسان های بزرگ همت بلندی دارند، آن‌ها از خداوند سعادت دنیا و آخرت را طلب می‌کنند و در نهایت به جایی می‌رسند که فقط خداوند را می‌خواهند.

فرحزاد با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی(ره) اظهار کرد: قیام امام راحل فقط برای خداوند بود و ایشان بشریت را نجات دادند، ما هم باید کارهایمان در مسیر خداوند باشد، نه اینکه برای دنیا و رسیدن به اسم و رسم کار انجام بدهیم.

وی ادامه داد: کسی که برای خداوند قیام کند، ارزش دارد، امام خمینی(ره) در هنگام از دست دادن فرزندشان سید مصطفی خمینی، داغ سنگینی دیدند، اما برای مرگ او گریه نکردند، در حالی که امام خمینی(ره) به راحتی برای مصیبت امام حسین(ع) اشک می‌ریختند.

استاد حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: حرکتی که برای خداوند باشد، جاودانه می‌ماند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfe1dv.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما