يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 65067
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد

کشف محموله 900 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در قم

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف محموله 900 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق از یک دستگاه " اتوبوس اسکانیا" در استان خبر داد.
کشف محموله 900 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در قم
کشف محموله 900 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در قم
 به گزارش قم نیوز احمد کرمی اظهار کرد: در پیگیری‌های اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مرکزی، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی انواع کالای قاچاق را با یک دستگاه "اتوبوس اسکانیا" از یکی از استان‌های جنوبی کشور  به "پایتخت" بارگیری و سپس از استان قم عبور کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به محور مواصلاتی استان اعزام و موفق شدند اتوبوس موصوف را شناسایی و راننده را دستگیر کنند.

کرمی ادامه داد: ماموران در بازرسی از اتوبوس موصوف انواع کالای قاچاق شامل 5 دستگاه کولر گازی، 270 دستگاه گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک، 65 عدد باتری اتمی خودرو و 7200 عدد صابون لوکس را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ارزش ریالی کالای قاچاق را 900 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: در نهایت متهم به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی که پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5z09.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما