پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 65190
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

حفظ منابع آبي وظيفه ي ملي همه ي مردم است

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به تشكيل كارگروه ملي و استاني مقابله با كم آبي و عملياتي شدن مصوبات اين كارگروه بيان داشت: حفظ منابع آبي وظيفه ي ملي همه ي مردم است.
حفظ منابع آبي وظيفه ي ملي همه ي مردم است
حفظ منابع آبي وظيفه ي ملي همه ي مردم است
به گزارش قم نیوز سيد مهدي صادقي استاندار قم در آئین شکرگزاری خدمات آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ماه رمضان كه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد طي سخناني با اشاره به مسئله ي كاهش نزولات آسماني طي سالهاي گذشته اشاره كرد و گفت: قم نیز به جهت جغرافيايي و بدليل عدم مديريت منابع آب با مشكل كمبود منابع آب مواجه است.

استاندار قم تشكيل کارگروه ملی مقابله با کم آبی در کشور در سال جاري را مورد توجه قرار داد و گفت: كارگروه هاي استاني نیز به ریاست استاندار و دستگاه های ذی ربط تشکیل شده و جلسات آن از ابتداي سال با جديت برگزار مي شود.

صادقي بيان داشت: اهتمام داريم تا با برنامه ریزی و به کارگیری روش هاي صحيح بهره وري در منابع آب سازگاری و تطبیق استان با چنين شرايطي را محقق نماييم.

وي ضمن درخواست از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب افزود: حفظ منابع آبي موجود وظيفه ي ملي هر ايراني بوده و همه بايد براي آن تلاش كنند.

استاندار قم در پايان شعار سال جاري با عنوان حمایت از کالای ایرانی را نيز مورد توجه قرار داد و گفت: مصرف کالای ایرانی نیز یک تکلیف دینی و ملی است و در اشتغال زایی، تولید و گردش اقتصادی کشور نقش بسزايي دارد.

لنتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcaw6ni.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما