جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 65448
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در قاره آفریقا:

توجه ویژه به زبان آموزی، لازمه توفیق حوزویان در تبلیغ بین الملل است

قم نيوز : نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در قاره آفریقا ، توجه ویژه به مساله زبان آموزی، لازمه توفیق حوزویان در تبلیغ بین الملل است.
توجه ویژه به زبان آموزی، لازمه توفیق حوزویان در تبلیغ بین الملل است
توجه ویژه به زبان آموزی، لازمه توفیق حوزویان در تبلیغ بین الملل است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید عبدالله حسینی با بیان این که امروزه یکی از عوامل موفقیت حوزویان در عرصه تبلیغ بین الملل ، تسلط لازم بر مقوله زبان های خارجی است، اظهار داشت: در سال های گذشته بارها علما و مراجع تقلید بر مساله زبان آموزی در حوزه تاکید کرده اند و امیدواریم که این فعالیت ها و رویکردها با قوت هر چه بیشتر تداوم داشته باشد تا شاهد برکات آن در عرصه های تبلیغی باشیم.

وی افزود: البته ما باید یک اولویت بندی در بحث زبان های روز دنیا داشته باشیم و ببینیم که با کدام زبان ها بیشترین تکلم در جهان صورت می گیرد و آنچه به ذهن بنده به عنوان یک مبلغ فعال در عرصه بین الملل می رسد این است که بعد از زبان های عربی و انگلیسی ، ما باید روی زبان هایی چون فرانسوی و آلمانی و چینی دقت و سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.

این مبلغ عرصه بین الملل همچنین ابراز داشت: با توجه به فضای مسموم به وجود آمده علیه تشیع در دنیای امروز و توطئه های شوم دشمنان، امروز ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم و لذا بسیار لازم است که مبلغان ما زبان وحدت را یاد گرفته و دیپلماسی تقریب را ترویج دهند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دوستان فکر می کنند که این کار ساده ای است اما به هر حال مثل هر کار دیگری در جهان این مباحث مستلزم متدلوژی و یک روش و نقشه راه است و طبعاً باید کسی که در این مسیر قرار می گیرد، تحت آموزش های لازم قرار گیرد تا اثرگذاری لازم را در حیطه فعالیتی خود بتواند داشته باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7t93.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما