سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 65563
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تيراندازي با كمان استان قم خبر داد

رقابت كمانداران قم در ليگ برتر تيراندازي با كمان ايران

قم نيوز : رئيس هیأت تيراندازي با كمان استان قم از رقابت كمانداران قم در مسابقات فصل جديد ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
رقابت كمانداران قم در ليگ برتر تيراندازي با كمان ايران
رقابت كمانداران قم در ليگ برتر تيراندازي با كمان ايران
به گزارش قم نیوز قدرت‌الله باقری اظهار کرد: رقابت‌های سال 1397 لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور با حضور تعداد 20 تیم از حدود یک ماه دیگر آغاز می‌شود و تیم منتخب هیأت قم نیز در این رقابت‌ها با حریفان خود به رقابت می‌‌پردازد.

وی با اشاره به آغاز دقیق این پیکارها از یازدهم مرداد ماه، بیان کرد: زنگ شروع دوره جدید لیگ برتر تیراندازی با کمان در حالی به صدا در می‌آید که کمانداران در دو رشته کامپوند و ریکرو به میدان می‌روند و کمانداران قم نیز فرصت خوبی برای اثبات توانمندی‌های خود دارند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قم افزود: به همین منظور جلسه‌‌ سازمان لیگ تیراندازی با کمان با حضور مدیران تیم‌های حاضر در مسابقات برگزار شد و بعد از بحث و تبادل نظر راجع به برنامه‌ریزی لیگ، قرعه کشی این مسابقات نیز صورت گرفت تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های هیأت کیش، نفت امیدیه، هیأت همدان، پاس قوامین، نیک خودرو، بیمه سینا، پاکان البرز، سولار پلیمر البرز، ققنوس خرم‌دره زنجان، ویلانچ گیلان، شهرداری رشت، شهرداری بندرعباس، مس کرمان، هیأت کرمان، میعاد بروجن، یاران جنوب کوشک شهرکرد، سپاهان، ذوب آهن و هیأت اصفهان حریفان تیم هیأت قم در این لیگ هستند.

باقری که اردیبهشت ماه امسال به عنوان رئیس جدید هیأت تیراندازی با کمان استان قم انتخاب شده، تصریح کرد: این رشته در قم ظرفیت بسیار خوب، امکانات مناسب، فضای اختصاصی و ورزشکاران توانمندی دارد ولی برای رسیدن به عناوین برتر کشور و تیم‌های ملی باید کار و تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: تیم ملی تیراندازی با کمان ایران دهه دوم تیر ماه به رقابت‌های آسیایی در چین‌تایپه اعزام می‌شود و کمانداران در حال حاضر تمرینات خود را در در کرج برگزار می‌کنند تا آماده رویارویی با رقبا شوند، ما باید تلاش کنیم تا در دوره بعدی اعزام به رقابت‌های آسیایی حتما در تیم ملی نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcexn8p.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما