سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 65579
منبع : خبرگزاری فارس
در رشته 400 متر با مانع صورت گرفت

اعزام دووميداني‌كار قم به رقابت‌هاي بين‌المللي قزاقستان

قم نيوز : دووميداني‌كار استان قم امروز در تركيب تيم ملي ايران براي رويارويي با حريفان شركت كننده در مسابقات بين‌المللي 2018 جام كازانوف راهي كشور قزاقستان شد.
اعزام دووميداني‌كار قم به رقابت‌هاي بين‌المللي قزاقستان
اعزام دووميداني‌كار قم به رقابت‌هاي بين‌المللي قزاقستان
به گزارش قم نیوز یکی از چهره‌های موفق سال‌های اخیر دوومیدانی قم بدون تردید رضا ملک‌پور دونده رشته 400 متر با مانع است که با حضور در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی افتخارات زیادی را نصیب ورزش قم و خانواده دوومیدانی‌ کرده است.

ملک‌پور که اکنون گزینه اصلی دوومیدانی قم برای رسیدن به سهمیه حضور در مهمترین رویداد ورزشی سال جاری قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی به شمار می‌رود، در رشته تخصصی خود آخرین تلاش را برای دست‌یابی به این مهم انجام می‌دهد.

این دوومیدانی‌کار موفق هفته گذشته در جریان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی در مشهد مقدس، با اختلافی بسیار نسبت به دیگر رقبا در جایگاه نخست رشته 400 متر با مانع ایستاد و عنوان قهرمانی ایران را با رکوردی قابل توجه نصیب خود کرد.

ملی‌پوش دوومیدانی قم در این رقابت‌ها موفق به ثبت رکورد 50 ثانیه و 92 صدم ثانیه شد تا رکورد ملی ایران را نیز جابجا کند اما حد نصاب ورودی بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی، 50 ثانیه و 20 صدم ثانیه است و ملک‌پور برای رسیدن به این رکورد یک شانس دیگر دارد.

مسابقات بین‌المللی جام کازانوف در کشور قزاقستان آخرین میدان پیش‌روی رضا ملک‌پور ملی‌پوش دوومیدانی قم و همچنین چند چهره موفق دیگر دوومیدانی ایران برای رسیدن به حد نصاب ورودی بازی‌های آسیایی 2018 به شمار می‌رود، مسابقاتی که از هفتم تیر ماه آغاز می‌شود.

رضا ملک‌پور در صورت موفقیت در رسیدن به حد نصاب ورودی بازی‌های آسیایی، نماینده ورزش قم در این رویداد مهم برون‌مرزی خواهد بود، در شرایطی که آخرین بار محمدمحسن ربانی در بازی‌های آسیایی 2006 دوحه قطر و 2010 گوانگ‌جو چین نماینده دوومیدانی ایران در این رخداد بزرگ آسیایی بود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcb9sb0.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما