سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 65606
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر درمان استان قم خبر داد؛

مراجعه ٥ میلیون و ٨٠٠ هزار بیمه شده قمی به مراکز طرف قرارداد

قم نيوز : مدیر درمان استان قم از مراجعه بیش از ٥ میلیون و ٨٠٠ هزار بار مراجعه بیمه شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی در سال ١٣٩٦ به مراکز طرف قرارداد خبر داد.
مراجعه ٥ میلیون و ٨٠٠ هزار بیمه شده قمی به مراکز طرف قرارداد
مراجعه ٥ میلیون و ٨٠٠ هزار بیمه شده قمی به مراکز طرف قرارداد
به گزارش قم نیوز داود علیمحمدی با اشاره به جمعیت ٧٥٠ هزار نفری بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان قم گفت: بر اساس بررسی نسخ سرپایی و بستری مراجعه بیمه شدگان تأمین اجتماعی به ٨٨١ مرکز طرف قرارداد در سال گذشته، شاهد بهره‌مندی بیش از ٥ میلیون و ٨٠٠ هزار بار مراجعه از خدمات درمان غیر مستقیم تأمین اجتماعی در استان بوده‌ایم.

وی در ادامه گفت: سهم تأمین اجتماعی در هزینه‌های درمانی مراجعین به مراکز طرف قرارداد در بخش سرپایی ١٤٠ میلیارد تومان و در بخش بستری بیش از ١١٥ میلیارد تومان شده است.

مدیر درمان استان قم با اشاره به رشد ٤ برابری اعتبارات تخصیص یافته برای درمان بیمه شدگان قمی در دولت تدبیر و امید، گفت: اولویت ما در ارائه خدمت، افزایش کیفیت و کمیت در خدمت رسانی بوده است که با برنامه ریزی‌های انجام شده در زمینه توانمندسازی کارکنان و افزایش اثر بخشی فعالیت‌ها، رشد چشمگیری در چند سال اخیر داشته‌ایم که از جمله آن می‌توان به خدمت رسانی به بیش از ٢ میلیون ٣٠٠ هزار بار مراجعه در یک بیمارستان ملکی و سه مرکز سرپایی در بخش درمان مستقیم استان اشاره نمود.

وی افزود: بیمارستان امام رضا(ع) قم به عنوان تنها مرکز بستری استان قم با ١٢٠ تخت با ضریب اشغال تخت ٩٠ درصدی و ارائه خدمت بستری به بیش از ١١ هزار ٧٠٠ بیمار به عنوان یکی از بیمارستان‌های پر مراجعه تأمین اجتماعی تبدیل شده است.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به رضایتمندی ٨٤ درصدی مراجعین بخش بستری بر اساس نظرسنجی‌های مستمر در سال گذشته، برنامه‌های متعددی برای افزایش رضایتمندی مراجعین از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد، مدیریت بهینه منابع، اصلاح و بهبود فرایندها بر اساس نظام اعتبار بخشی برای سال جاری در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceeqe.2bqpx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما