پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 65669
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم خبر داد:

بانك اطلاعات طرح‌های پژوهشي و مطالعاتي در زمينه فضاي سبز تهیه می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از تهيه بانك اطلاعات طرح‌های پژوهشي و مطالعاتي در زمينه فضاي سبز خبر داد.
بانك اطلاعات طرح‌های پژوهشي و مطالعاتي در زمينه فضاي سبز تهیه می‌شود
بانك اطلاعات طرح‌های پژوهشي و مطالعاتي در زمينه فضاي سبز تهیه می‌شود
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان از تهيه بانك اطلاعات طرح‌های پژوهشي و مطالعاتي در زمينه فضاي سبز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش در توسعه فضاي سبز پايدار و همچنين كيفيت نگهداري فضاي سبز، سالانه طرح‌های پژوهشي و تحقيقاتي زيادي در شهرهاي مختلف انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم افزود: در صورت گردآوري و نگهداري از اين پژوهش‌ها امكان استفاده از آن فراهم شده و از ديگر سو هزینه‌های تكراري و انجام آن در ساير كلانشهرها جلوگيري خواهد شد.

جوادیان ادامه داد: اين موضوع در نشست علمي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز كلانشهرهاي كشور در سال ۹۵ پيشنهاد و تصويب شد كه براساس آن بانك اطلاعاتي توسط دبيرخانه كارگروه تخصصي مديران عامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز پيگيري و تهيه شود.

وی با بيان اينكه در اين زمينه اقدامات اوليه اي انجام شده كه در آينده نزديك شاهد اقدامات خوبي خواهيم بود، ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم براي گردآوري تحقيقات و مطالعات انجام شده در زمينه فضاي سبز كه متناسب اقليم قم باشد گردآوري و در آينده بهره برداري مناسب از آن انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم تصریح کرد: تلاش می‌شود تا حد امكان آرشيوي از نتايج پايان نامه‌های دانشگاهي و تحقيقات انجام شده توسط همكاران گردآوري و بهره برداري شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcb90b0.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما