دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 65826
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام و المسلمین ربانی: 

رجزخوانی دشمنان علیه ایران نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است 

قم نيوز : رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: رجزخوانی دشمنان علیه ایران نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است، چراکه اگر ایران قدرتمند نبود برای مقابله با این کشور این همه ائتلاف تشکیل نمی‌دادند.
رجزخوانی دشمنان علیه ایران نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است
رجزخوانی دشمنان علیه ایران نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین ربانی صبح امروز در مراسم معارفه معاون منابع انسانی و مالی این مرکز با اشاره به آیه 46 سوره ابراهیم گفت: خدا در این آیه می‌فرماید ستمکاران بزرگترین مکر و مهم‌ترین سیاست خویش را به کار بردند ولی مکر آنها پیش قدرت و تقدیر خدا هیچ است هر چند مکر آنها مانند پایه‌ای باشد که کوه‌ها بدان از جای کنده شوند.
وی بیان کرد: تلاشی که دشمنان در 40 سال گذشته علیه جمهوری اسلامی انجام دادند بی‌سابقه بوده است ولی نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.
رئیس مرکز خدمات حوزه با بیان اینکه دشمنان جنگ روانی گسترده‌ای علیه ایران آغاز کرده‌اند، گفت: اگر در کشورهای دیگر بزرگ‌ترین تجمعات انجام شود بازتاب خبری داده نمی‌شود و یا بعد از یک روز تمام می‌شود ولی در ایران، کوچک‌ترین تجمعات به‌صورت گسترده بازتاب داده می‌شود و ماه‌ها درباره آن بحث می‌کنند.
وی ابراز داشت: رجزخوانی دشمنان علیه ایران نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی است چراکه اگر ایران قدرتمند نبود برای مقابله با این کشور این همه ائتلاف تشکیل نمی‌دادند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به تاریخ جنگ‌های صدر اسلام و جنگ روانی کفار و مقابله مسلمانان به رهبری پیامبر(ص)، شرایط کنونی را مورد توجه قرار داد و گفت: این جنگ روانی عظیم است و ما نیز نباید ساکت باشیم و باید با روشنگری در جامعه، با دشمنان مقابله کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز در زمینه فرهنگی و تبلیغاتی باید آرایش جنگی بگیریم گفت: دشمن تمام امکانات خود را بسیج کرده و اتاق فرماندهی جنگ روانی تشکیل داده است و در این شرایط ما نباید حالت عادی داشته باشیم، بلکه هر کسی باید به مقدار توانش به روشنگری در جامعه بپردازد.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcg3793.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما