دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 65838
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه خبر داد

اعزام 750 نفر مبلغ به بقاع متبركه سراسر كشور

قم نيوز : مديركل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه از اعزام 750 نفر مبلغ به بقاع متبركه سراسر كشور در طرح نشاط معنوي ويژه ايام تابستان خبر داد.
اعزام 750 نفر مبلغ به بقاع متبركه سراسر كشور
اعزام 750 نفر مبلغ به بقاع متبركه سراسر كشور
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اعزام مبلغ ویژه ماه رمضان اظهار کرد: هزار و 300 نفر مبلغ در ماه رمضان به بقاع متبرکه اعزام شدند که نسبت به سال گذشته اعزام بیشتری در این بخش وجود داشت.

وی با بیان اینکه ترویج آموزه‌ها و معارف دینی در دستور کار گروه‌های تبلیغی قرار گرفت گفت: مبلغان علاوه بر برپایی نماز جماعت، به ایراد سخنرانی‌ می‌پرداختند و همچنین جزءخوانی قرآن را نیز در دستور کار داشتند و کلاس تفسیر قرآن را در بقاع امامزاده‌ها برگزار می‌کردند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به طرح نشاط معنوی در ایام تابستان در بقاع امامزاده‌ها با حضور 750 نفر مبلغ دینی گفت:‌ در این ایام فرصتی فراهم می‌شود تا نوجوانان و جوانان به بقاع امامزاده‌ها مشرف شوند و ضمن زیارت از برنامه‌های این طرح بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در بقاع متبرکه سبب تقویت معنویت در جوانان می‌شود و همچنین زمینه انس بیشتر آنها را با فضای معنوی فراهم می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjooem.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما