دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 65844
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

88 واحد شهرک خودرو آماده بهره‌برداری است

قم نيوز : مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: در لاین اول پروژه شهرک خودرو 34 واحد نمایشگاهی، 6 مورد واحد ویژه خدماتی و 48 واحد تعمیرگاهی آماده بهره‌برداری شده است.
88 واحد شهرک خودرو آماده بهره‌برداری است
88 واحد شهرک خودرو آماده بهره‌برداری است
به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری با تاکید بر اینکه شهرک خودرو قم بعنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های خدمات شهری در استان قم مطرح است، اظهار کرد: شهرک خودرو بیش از آنکه یک پروژه عمرانی باشد، یک خیزش فرهنگی بسوی بهبود شرایط زیست شهری برای شهروندان و در کنار آن بهبود شرایط و رونق کسب و کار برای صنوف خودرویی است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با بیان اینکه پراکندگی اصناف خدمات خودرویی در سطح شهر باعث آلودگی هوا، آلودگی صوتی، ترافیک و سردرگمی شهروندان می‌شود، افزود: گاهی دیده می‌شود شهروندان برای یافتن خدمات مناسب، مسافت بسیار طولانی را در سطح شهر طی می‌کنند و در اکثر خیابان‌های سطح شهر مغازه ای با عرض کم به دلیل مراجعات زیاد کل معابر اطراف را اشغال می‌کند.
مظفری با تاکید بر اینکهک مجموعه شهرک خودرویی با داشتن امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، رفاهی، امنیتی، تفریحی و ... می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های زیست محیطی شهروندان و اصناف را رفع کند، اظهار کرد: این شهرک این توان را دارد که فضای کسب و کار بسیار مناسب را برای ارائه کنندگان خدمات ایجاد کند.
وی با بیان اینکه شهرک خودرو در 6 فاز و هر فاز شامل سه لاین و در زمینی به مساحت 33 هکتار در اراضی میدان بزرگ شهید رجایی واقع در جاده قدیم قم – تهران در حال احداث است، تصریح کرد: در لاین اول این پروژه 34 واحد نمایشگاهی، 6 مورد واحد ویژه خدماتی و 48 واحد تعمیرگاهی آماده بهره‌برداری شده است.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم اضافه کرد: در لاین دوم پروژه نیز 50 واحد تعمیرگاهی، اسکلت به صورت کامل انجام شده و در مرحله نازک کاری است و در لاین سوم نیز 22 واحد تعمیرگاهی در حال انجام اسکلت است.
مظفری با تاکید بر این نکته که ساماندهی صنوف سالیان بسیار زیادی جزء مطالبات شهروندان و مسئولین شهر بوده است، خاطرنشان کرد: شهرک خودرو در جهت رفع دغدغه‌های زیست محیطی قدم بر می‌دارد و در این راه نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان بویژه اتحادیه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور مؤثر و فعال آنان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgt793.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما