دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 65852
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی خبر داد:

طرح محله سلامت در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد

قم نيوز : مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در حاشیه اختتامیه محله سلامت بوستان شهدای نوبهار با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: این سازمان مانند دیگر دستگاه‌ها برنامه‌هایی را در این هفته بصورت مستقل و یا مشارکتی برگزار کرده است.
طرح محله سلامت در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد
طرح محله سلامت در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی با اشاره به برنامه های محتلف محله سلامت، گفت: برنامه‌های نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و مشاوره خانواده در کنار دیگر برنامه‌های ورزشی و تفریحی و فرهنگی برگزار می شود.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: طرح محله سلامت از سال  گذشته شروع شده است که این بار طرح محله سلامت به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد.
رفیعی با اشاره به اینکه اختتامیه طرح محله سلامت را در بوستان شهدای نوبهار برگزار شد، بیان داشت: این بوستان را به چند دلیل برای این برنامه انتخاب کردیم که یکی از دلایل اعلام بوستان بدون دخانیات می‌باشد.
وی اضافه کرد: پایگاه بسیج و نهادهایی که در این بوستان در حال فعالیت هستند با انجام کارهای فرهنگی در این مکان موفق شده اند این بوستان را بوستان بدون دخانیات معرفی کنند به همین منظور ما در طرح محله سلامت به این مسئله مهم پرداختیم.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به دیگر برنامه‌های انجام گرفته، ابراز داشت: بحث راه اندازی اتوبوس سلامت اجتماعی یا پیشگیری از آسیب اجتماعی که با همکاری بهزیستی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای مواد مخدر، نصب بنرهایی در سطح شهر با محتوای پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه ها در سطح شهر بوده است.
رفیعی افزود: همچنین نمایشگاه کاریکاتوری با موضوع پیشگیری از اعتیاد که در نگار گذار خیابان صفائیه با همکار حوزه هنری برگزار نمودیم.
وی با اشاره به اینکه حُسن ختام برنامه های این هفته را اختتامیه برنامه محله سلامت قرار دادیم، خطرنشان شد: این برنامه شامل کارگاه های مشاوره‌ای و برنامه های فرهنگی ورزشی تفریحی؛ نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در قالب عکس و داستان با موضوع پیشگیری از اعتیاد، مشاوره خانواده، غرفه رباتیک، غرفه پزشک رایگان، غرفه تیراندازی، غرفه کودک و غرفه هلال احمر بود.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در خاتمه با اشاره به استقبال شهروندان از این طرح، عنوان داشت: با توجه به اطلاع رسانی های انجام گرفته و اجرای این طرح در بوستان‌ها، استقبال خوبی از سوی شهروندان از برنامه‌ها و غرفه‌ها صورت گرفت.
انتهاي پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0cdv.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما