پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 66004
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

اعضای مجلس علمای شیعه اروپا با مدیر حوزه های علمیه دیدار کردند

قم نيوز : علمای مجلس اسلامی اروپا در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به ذکر مباحث مختلف تبلیغی و فعالیت های خود در اروپا پرداختند.
اعضای مجلس علمای شیعه اروپا با مدیر حوزه های علمیه دیدار کردند
اعضای مجلس علمای شیعه اروپا با مدیر حوزه های علمیه دیدار کردند
به گزارش قم نیوز اعضای مجلس علمای شیعه اروپا ظهر امروز با حضور در قم، با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، حجج اسلام والمسلمین سید علیرضا رضوی، رئیس مجلس علمای شیعه اروپا، سید امیرحسین نقوی و جعفرعلی نجم، رضابرته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه و دو نفر از اعضای اصلی هیئت مدیره مجلس علمای شیعه اروپا حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام رضوی به ذکر فعالیت های این مجلس در اروپا پرداخت و گفت: فعالیت های مختلفی در این مجلس انجام می شود که از جمله آنها می توان به تلاش در جهت ایجاد همگرایی در زمینه فعالیت های علمی و تبلیغی و معرفی درست مبانی اهل بیت(ع) در محیط اروپا است.

وی تصریح کرد: مراکز مختلفی در کشورهای مختلف اروپایی فعالیت دارند که سعی داریم با رایزنی با این مرکز، همگرایی و هدفمندی خاصی را در برگزاری برنامه ها با توجه به چالش هایی که امروز در اروپا در عرصه های مختلف وجود دارد ایجاد کنیم.

رئیس مجلس علمای شیعه اروپا بیان کرد: امروزه در اروپا شاهد چالش های بسیاری در خصوص نوجوانان و نظام خانواده هستیم؛ باید با مبانی ناب اهل بیت(ع) که خوشبختانه در حوزه علمیه ونهادهایی مثل دفتر تبلیغات و حوزه علمیه و... در قالب های مختلف تولید می شود در این عرصه کوشا باشیم.

در ادامه  آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور نیز مباحثی در خصوص فعالیت های شیعیان و علمای اسلامی در جهان ارایه کرد.

خاطرنشان می شود: این هیئت همچنین با حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  نیز دیدار کردند و در ادامه برنامه های خود فردا با برخی از علما نیز دیدار خواهند داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjxdv.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما