شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 66085
منبع : خبرگزاری مهر
24 تیرماه؛

همایش «سیره امام رضا(ع)، آموزه‌ها و کارکردها» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : دبیر انجمن‌های علمی حوزه از برگزاری همایش سیره امام رضا(ع)، آموزه‌ها و کارکردها همزمان با ۲۴ تیرماه در قم خبر داد.
همایش «سیره امام رضا(ع)، آموزه‌ها و کارکردها» در قم برگزار می‌شود
همایش «سیره امام رضا(ع)، آموزه‌ها و کارکردها» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عبدالرسول هاجری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از عناصر اساسی برای برگزاری همایش سیره امام رضا(ع)، آموزه‌ها و کارکردها، قرار گرفتن در دهه کرامت است، افزود: شناخت زوایای پنهان و فرهنگ رضوی، از عناصر برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: همایش سیره امام رضا(ع)، آموزه‌ها و کارکردها دارای رویکرد علمی و تخصصی است و همایشی فرهنگی و ترویجی نیست و محورها و موضوعات با مشارکت اساتید بنیاد پژوهش‌های اسلامی امام رضا(ع)، پژوهشکده تاریخ و سیره امام رضا(ع) و انجمن‌های علمی حوزه ایجاد شد.

دبیر انجمن‌های علمی حوزه ضمن بیان اینکه به شرکت کنندگان در همایش گواهی‌نامه علمی داده می‌شود، افزود: این همایش حاصل همکاری هدفمند و هماهنگ دو نهاد دینی و علمی کشور شامل آستان قدس رضوی و بنیاد پژوهش‌های علمی امام رضا(ع) و حوزه علمیه قم است.

وی بیان کرد: در آینده دبیرخانه دائمی همایش‌های امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت ایجاد خواهد شد تا این همایش به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.

حجت الاسلام هاجری گفت: اولین اجلاس مشترک بین رؤسای پژوهش‌ها و انجمن‌های عمل حوزه که شامل ۱۹ نشست تخصصی است در مشهد برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: همایش سیره امام رضا(ع)، آموزه‌ها و کارکردها روز ۲۴ تیرماه همزمان با آغاز دهه کرامت از ساعت هشت الی ۲۰ در سالن پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر انجمن‌های علمی حوزه در پایان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) را در سراسر کشور انتشار دهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcen78p.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما