يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 66094
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو شورای عالی حوزه در دیدار ورزشکاران:

موفقیت ملی پوشان درعرصه بین المللی برای کشور تاثیرگذار است

قم نيوز : امروز تمامی جبهه کفر علیه نظام اسلامی بسیج شده، به همین دلیل، موفقیت قهرمانان ملی پوش در عرصه های بین المللی اثرگذار خواهد بود و قدرت چانه زنی نظام را افزایش خواهد داد.
موفقیت ملی پوشان درعرصه بین المللی برای کشور تاثیرگذار است
موفقیت ملی پوشان درعرصه بین المللی برای کشور تاثیرگذار است
به گزارش قم نیوز آیت الله حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای تیم ملی ژیمناستیک کشور و استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد موفقیت بازی ملی پوشان در جام جهانی، گفت: وقتی ملی پوشان فوتبال در جام جهانی به موفقیت هایی رسیدند، ایشان دوبار پیام تبریک فرستادند، این نشان می دهد رهبر انقلاب به این مسائل بسیار توجه دارند و این وقایع باعث خوشحالی ایشان می شود.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهارداشت: در زمانی قرار داریم که تمامی جبهه کفر علیه نظام بسیج شده، به همین دلیل موفقیت قهرمانان ملی پوش در عرصه های بین المللی اثرگذار خواهد بود و قدرت چانه زنی نظام را افزایش خواهد داد.

امام جمعه قم در ادامه افزود: سلامتی ثمره ورزش است. در روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) آمده که فرمودند« هرکس تنش سالم است، امنیت او موجود است و قوت روزانه خودش را دارد زندگی او براساس مراد در حال حرکت است.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: در روایتی امام سجاد(ع) فرمودند« خدایا منت بر ما گذار که نشان در جامعه حاکم باشد. از سستی و تنبلی حفظ کن.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نقش ورزش درسلامت روح و جسم، افزود: امروز بسیاری ازمرگ و میرها به دلیل دوری از ورزش است و استرس جامعه را تهدید می کند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشت: بهترین سفارش اسلام و دین ورزش است؛ تیم های ملی در عرصه های جهانی و بین المللی، سفیران فرهنگی نظام و کشور هستند.

امام جمعه قم درتوصیه به ورزشکاران گفت: انتظار از ملی پوشان این است که  مانند "پوریای ولی" تفکر و اندیشه کنند؛ قهرمانان واقعی کسانی هستند که در عرصه علمی و دانش هم درکنار ورزش بدرخشند و در همه حال توکل به خدا کنند.

امام جمعه قم افزود: توکل یعنی تنها از خدا بترسند. ورزشکاران در همه  حال، نباید از خدا غافل باشند و همیشه تکیه  آنها به خدا باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در توصیه دیگر افزود: انضباط کاری در هر ورزشی اصل است. در همه عرصه ها با برنامه و دقیق و همیشه متواضع باشید. مغرور به پیروزی ها نباشید؛ هر چه تلاش بیشتر می شود و به جایگاهی درعرصه ورزش
می رسید، خضوع تان هم بیشتر شود.
 
انتهای پیام / 137

 
https://qomnews.ir/vdcee78p.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما