دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 66161
منبع : خبرگزاری فارس
عضو مجلس خبرگان رهبری:

امام صادق(ع) با معرفی عقاید منحرف جامعه را حفظ کردند

قم نيوز : نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام صادق(ع) افکار، اندیشه‌ها، عقاید و مذاهب منحرف را معرفی کردند تا جامعه از آسیب در امان بماند و در محور دوم جامعه را به بهترین شکل ممکن از نظر فکری و فرهنگی مدیریت کردند.
امام صادق(ع) با معرفی عقاید منحرف جامعه را حفظ کردند
امام صادق(ع) با معرفی عقاید منحرف جامعه را حفظ کردند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی امروز ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: این امام بزرگوار سخنانی آموزنده و پیام‌های عزت‌آفرین برای پیروان و شیعیان دارند که از جمله ایشان فرمودند ای دوستان و پیروان ما در هر کجای دنیا که هستید تلاش کنید با گفتار، رفتار و کردارتان مایه مباهات و سرافرازی باشید.

وی خاطرنشان کرد: ایشان در سخنی فرمودند به گونه‌ای در مجامع جهانی و عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنید که هر کس شما، کشور، مکتب، فرهنگ و تمدن شما را دید نسبت به عظمت مکتب شیعه اظهار علاقه و ارادت کند و بگوید خداوند امام جعفر صادق(ع) را رحمت کند زیرا چنین فرهنگ، ادب، اخلاق، مکتب و ملیتی را تربیت کرده است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظایف مدیران و کارگزاران گفت: مسؤولان، کارگزاران و مدیران ارشد کشور باید تلاش کنند و با ارائه خدمات ارزنده و ستودنی به کشوری آباد و ملتی سرافراز سبب شوند که کانون، مرکز و خاستگاه پیروان امام صادق(ع) جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران باشد.

وی یادآور شد: باید به گونه‌ای رفتار شود که در پیشرفت، توسعه، عمران، آبادانی، رونق اقتصادی، رشد تولید، تحرک بازار، نشاط و بالندگی در دنیا نمونه و ممتاز  شناخته شویم.

حسینی خراسانی با اشاره به انتظارات امام صادق(ع) از پیروان به ویژه در کشور جمهوری اسلامی ایران، مسؤولان و دولتمردان گفت: مسؤولان باید در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، نظامی، علمی، صنعت و تکنولوژی حیرت و بهت جهانیان را برانگیزند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار امام صادق(ع) این است که ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و مدیران حکومت اسلامی ایران در دنیا مایه مباهات، افتخار و خرسندی خاطر امام صادق(ع) باشند که فرمودند ای پیروان ما زینت، مایه افتخار، سبب سرافرازی و سربلندی ما باشید که این امر با قدرت پروردگار رقم می‌خورد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: این امر با توجه به کشوری سرشار از نعمت‌های خدادادی و برخوردار از ملتی بزرگ و جوانانی با استعداد، نظامی اسلامی و رهبری حکیم، دست یافتی است و تنها یک اراده و همت جدی و والا از سوی همگان به ویژه مسؤولان نیاز است.

وی با بیان اینکه مشکلات دوران این امام بزرگوار بیشتر در حوزه اعتقادی، اخلاقی، احکامی، فرهنگ، فکر و اندیشه، اخلاق و ادب اسلامی بوده است گفت: امام  صادق(ع) با موفقیت تمام افکار را هدایت و ایده‌ها و اندیشه‌های انحرافی و مکتب‌های ضد اسلامی را به خوبی برای جامعه تبیین کردند.

حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار افکار، اندیشه‌ها، عقاید و مذاهب منحرف را معرفی کردند تا جامعه از آسیب در امان بماند و در محور دوم جامعه را به بهترین شکل ممکن از نظر فکری و فرهنگی مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه، فقه و اجتهاد و دانش‌های اسلامی یادگاران گرانبهای امام صادق(ع) شمرده می‌شوند عنوان کرد: این امام بزرگوار خطوط اصیل و صحیح یک زندگی منطبق با موازین اسلامی را برای آینده ترسیم و انحرافات و اشکالات گذشته را اصلاح کردند و جامعه را به خوبی مدیریت، هدایت و حمایت کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvvem.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما