سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 66184
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل سیاسی استانداری:

تشکل های سیاسی مختلف درجایگاه های مدیریتی قم حضور دارند

قم نيوز : مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم، گفت: در این استان از ظرفیت تشکل های سیاسی و افراد توانمند فارغ از نگاه های جناحی در جایگاه های مدیریتی استفاده می شود.
تشکل های سیاسی مختلف درجایگاه های مدیریتی قم حضور دارند
تشکل های سیاسی مختلف درجایگاه های مدیریتی قم حضور دارند
به گزارش قم نیوز مرتضی بابایی روز سه شنبه افزود: تا زمانی که نگاه سیاسی مدیران استان درنحوه فعالیت های آنان و خدمت رسانی به مردم تاثیر نگذارد از توانمندی ایشان استفاده می شود و این رویکرد استاندار قم برای انتخاب مدیران استان در سال های اخیر بوده است.
وی بیان کرد: ما از تشکل های سیاسی و احزاب فعال در استان، انتظار داریم با توجه به شرایط موجود، نقادی منصفانه داشته باشند و از تخریب بپرهیزند.

وی با اشاره به این که فعالان سیاسی قم می توانند پیشگامان وحدت باشند، ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری، همدلی و وحدت احزاب و تشکل های سیاسی می تواند موجب انسجام مردم و آرامش فضای داخلی کشور شود.
بابایی گفت: قم در حوزه مسایل سیاسی کشور جایگاه ویژه ای دارد و نباید اجازه داد عده ای به دور از چارچوب های قانونی و اخذ مجوزهای لازم، فضای سیاسی استان را ملتهب کنند.

وی افزود: امروز شخصیت های توانمندی در احزاب و تشکل های سیاسی قم حضور دارند که می توانند در تصمیم سازی و تصمیم گیری های مسئولان کشور تاثیر گذار باشند.

وی ادامه داد: ظرفیت احزاب استان تنها در حوزه مسایل سیاسی خلاصه نمی شود و این نهادهای مدنی می توانند در حل مسائل مختلف موثر باشند.

هم اکنون 42 حزب و تشکل سیاسی فعال در استان قم حضور دارند که می توانند از ظرفیت خانه احزاب برای بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مسائل مختلف کشور و استان استفاده کنند.

خانه احزاب قم به عنوان نهمین خانه احزاب کشور در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مسئولان ملی و استانی با انتخاب هیات رئیسه آغاز به کار کرد.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdceez8p.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما