پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 66308
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم:

میز خدمت الکترونیکی سبب تسریع و تسهیل در امر خدمات‌رسانی می‌شود

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم گفت: میز خدمت الکترونیکی سبب تسریع و تسهیل در امر خدمات‌رسانی می‌شود.
میز خدمت الکترونیکی سبب تسریع و تسهیل در امر خدمات‌رسانی می‌شود
میز خدمت الکترونیکی سبب تسریع و تسهیل در امر خدمات‌رسانی می‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به استقرار میز خدمت الکترونیکی در شهرداری منطقه یک، اظهار داشت: این منطقه در کنار سایر شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه سیاست جلب رضایت شهروندان را به‌صورت جدی دنبال می‌کند.

شهردار منطقه یک قم افزود: در راستای رویکرد پاسخگویی به‌موقع و به حداقل رسیدن تعداد مراجعات مردمی طرح ملاقات مردمی شهرداران مناطق با شهروندان دریکی از روزهای هفته انجام می‌شود که این مسئله در شهرداری منطقه یک در تمام ایام هفته برپا بوده و شهروندان می‌توانند به‌صورت مستقیم مشکلات و خواسته‌های خود را با شهردار در میان بگذارند، به دلیل جهت‌گیری‌های شهرداری منطقه یک شهر قم در پاسخگویی به شهروندان این منطقه در شش‌ماهه دوم سال 96 رتبه نخست را در جلب رضایتمندی شهروندان را کسب کرده است.

اصفهانیان مقدم با تأکید بر برخی مزایایی استقرار میز خدمت الکترونیکی در شهرداری مناطق، تأکید کرد: استقرار میز خدمت الکترونیکی سبب تسریع و تسهیل درروند خدمات‌رسانی می‌شود و شهروندان می‌توانند بیشترین خدمات را در کمترین زمان از شهرداری دریافت کنند که موضوع مهمی در فرآیند تکریم ارباب و رجوع و عدالت اجتماعی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: طرح اتوماسیون شهری یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بوده که در شهرداری قم در راستای عدالت اجتماعی و رضایت‌مندی شهروندان دنبال می‌شود که می‌تواند روند مراجعه به شهرداری را نیز به‌صورت گسترده‌ای کاهش دهد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به همت شهرداری منطقه یک شهر قم در افزایش رضایتمندی شهروندان، ابراز کرد: تمام تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان از شهرداری این منطقه در فاصله زمانی حداکثر 24 ساعت بررسی و حل می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc41qe.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما