شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 6665

شهرداری ها باید كار فرهنگی كنند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله ناصر مكارم شیرازی از مراجع تقلید تاكید كرد: شهرداری ها فقط مسوول عمران شهر نیستند بلكه در كنار عمرانی باید فعالیت و كار فرهنگی نیز داشته باشند.
شهرداری ها باید كار فرهنگی كنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی روز جمعه در دیدار با قالیباف، شهردار تهران با بیان اینكه مردم در شهرها از بدحجابی ها گلایه دارند بیان کرد: هر تشكیلاتی كه فعالیت های فرهنگی را از خود آغاز كند و رویكرد ایجابی و فرهنگی داشته باشد می تواند موفق شود.

 این مرجع تقلید با تاكید بر توسعه فعالیت های فرهنگی ادامه داد: گسترش بوستان های اختصاصی بانوان بسیار مهم است و باعث سربلندی نظام می شود.

آیت الله مكارم با بیان اینكه روزانه بالغ بر دوهزار نامه به دست من می رسد افزود: در جریان مسائل و مشكلات مردم هستم و اقدام هایی در شهر تهران انجام می گیرد باعث علاقه مندی بیشتر مردم به انقلاب و نظام می شود، اما باید این اقدامات و فعالیت ها بهتر و گسترده تر اطلاع رسانی شود.

وی با بیان این‌كه مدیریت، نیازمند خلاقیت و ابتكارات است اضافه كرد: هیچ موقع نباید از پیشرفت قانع شد و بدانید همیشه راه تعالی و پیشرفت وجود دارد و خدمت به مردم و نظام از بزرگترین نعمات خداوندی است.

یادآور می شود محمد باقر قالیباف شهردار تهران، روز جمعه در سفری یك روزه به قم با برخی از مراجع تقلید از جمله حضرات آیات مكارم شیرازی و صافی گلپایگانی و آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین و جمعی از علمای حوزه علمیه قم دیدار كرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.p8pbjh8pn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما