دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 66779
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی قم:

همه سلایق کتاب خوان در جشنواره کتابخوانی رضوی مورد توجه قرار گرفته اند

قم نيوز : مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: خوشبختانه در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی به همه سلایق کتاب خوان توجه ویژه ای صورت گرفته است.
همه سلایق کتاب خوان در جشنواره کتابخوانی رضوی مورد توجه قرار گرفته اند
همه سلایق کتاب خوان در جشنواره کتابخوانی رضوی مورد توجه قرار گرفته اند
به گزارش قم نیوز رقیه حیدری، طی سخنانی در نشست مشترک با مدیر و کارشناسان بخش معارف و قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به بهانه برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تقدیر از همکاری خوب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: کودکان 4 تا 7 ساله در بخش پویش مجازی مسابقه شرکت می کنند که این بخش برای کودکان جذاب تر و آسان تر است ، ضمن آن که کودکان 7 تا 11 ساله نیز علاقه به خوانش داستان و نقاشی دارند، به همین خاطر از مربیان و مسئولان فرهنگی می خواهیم توجه کودکان و خانواده ها را به این سمت و سو جلب کنند.

وی افزود: خوشبختانه در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای همه سلایق کتاب های متنوعی انتخاب شده و کمبود منابع نیز با تهیه فایل های پی دی اف و صوتی کتاب ها مرتفع شده است.

حیدری همچنین به حضور افراد در بخش الکترونیک اشاره کرد و در ادامه از امتیازهای بخش آنلاین مسابقه سخن گفت و بیان داشت: بی شک تبلیغات و اطلاع رسانی حرم مطهر به ویژه در دهه کرامت به استقبال و آگاهی بخشی به مردم برای مشارکت حداکثری در این زمینه کمک بسزایی می کند.

حجت الاسلام سیداحمد مشرف، مدیر بخش معارف و مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه ها در عرصه ترویج کتاب خوانی در جامعه ابراز داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، شما مشاوران امینی در جامعه هستید که با تلاش ها و پشتکارهای خود این مهم را به خوبی ثابت کرده اید که نمونه بارز آن فعالیت در حوزه کتابخوانی رضوی می باشد.

وی افزود: اداره کل کتابخانه ها و زیر مجموعه آن، به عنوان خادمین فرهنگی اهل بیت عصمت و طهارت می باشند و مایه خرسندی است که در دهه کرامت، خادمین آستان مقدس حضرت معصومه هم در بخش ها و رواق های مختلف در برگزاری جشنواره رضوی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان و تشویق خانواده ها فعالیت کند و در این زمینه پویا باشد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdceof8p.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما