شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 67018
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

بیکاری در قم رو به کاهش است/ نرخ بیکاری تک رقمی می‌شود

قم نيوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: به دنبال رسیدن به نرخ بیکاری تک رقمی در استان هستیم و از سال 94 تاکنون سیر نرخ بیکاری در قم، کاهشی بود و امیدواریم که یک درصد نرخ بیکاری را در سال جاری در استان کاهش بدهیم.
بیکاری در قم رو به کاهش است/ نرخ بیکاری تک رقمی می‌شود
بیکاری در قم رو به کاهش است/ نرخ بیکاری تک رقمی می‌شود
به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی امروز با اشاره به اهداف تهیه سند اشتغال استان قم اظهار کرد: یکی از اهداف تهیه این سند، شفاف سازی وضعیت اشتغال قم بود و دستگاه‌های استان طی یک مدت زمان مشخص توانمندهای خود را به ما اعلام کردند و متعهد شدند که به چه میزان می‌توانند سرمایه گذاری داشته باشند و چه میزان اشتغال در قم ایجاد کنند.

وی ادامه داد: براساس سند اشتغال استان قم، اگر چهار هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان محقق شود، پیش بینی می‌شود که 14 هزار شغل در استان ایجاد شود. دستگاه‌های مختلف استان قم باید به صورت ماهیانه گزارش عملکرد خود را در زمینه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان ارائه بدهند تا سند اشتغال قم محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: به دنبال رسیدن به نرخ بیکاری تک رقمی در استان هستیم، از سال 94 تاکنون سیر نرخ بیکاری در قم، کاهشی بود و امیدواریم که یک درصد نرخ بیکاری را در سال جاری در استان کاهش بدهیم. در این راستا تسهیلات اشتغال تبصره 18، تسهیلات مشاغل خانگی و تسهیلات اشتغال روستایی در استان قم پرداخت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت خوبی را در زمینه اشتغال در استان قم در آینده پیش بینی می‌کنیم و نرخ بیکاری در این استان رو به کاهش است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbwgb0.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما