دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 67106
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهردار قم:

هزینه 2 میلیارد تومانی شهرداری برای برق‌رسانی به بلوار آیت‌الله بروجردی

قم نيوز : معاون فنی و عمران شهرداری قم از هزینه 2 میلیارد تومانی شهرداری برای برق‌رسانی به بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد.
هزینه 2 میلیارد تومانی شهرداری برای برق‌رسانی به بلوار آیت‌الله بروجردی
هزینه 2 میلیارد تومانی شهرداری برای برق‌رسانی به بلوار آیت‌الله بروجردی
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی تکمیل شده است، اظهار کرد: تاخیر در اجرای پروژه، به دلیل تلاقی پروژه با مسیر پردیسان به ورجان و مسیر شهرک قدس به جمکران بود که بخشی از آن دارای معارضین بود.

معاون فنی و عمران شهرداری قم اضافه کرد: چون در این بخش‌ها نیاز به اجرای عملیات عمرانی داشتیم موجب شد تاخیری در مسیر ایجاد شود.

قاری قرآن بابیان اینکه تلاقی مسیر پردیسان-ورجان نیز خارج از محدوده شهر بوده است، تصریح کرد: در این بخش نیز به دلیل مشارکت با اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل مسیر شاهد تاخیراتی بودیم اما در هر حال شهرداری مسیر اصلی پروژه را طبق زمان‌بندی آماده کرده بود.

معاون فنی و عمران شهرداری قم با تاکید بر اینکه همزمان با دهه کرامت پروژه آیت‌الله بروجردی در اختیار شهروندان قرار گرفت، اظهار کرد: 5.5 کیلومتر در این پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان توسط شهرداری صورت گرفته و پروژه به طور کامل شامل مسیر و روشنایی و... در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

قاری قرآن گفت: تقاطع شهرک قدس نیز با وجود معارضینی که داشت، چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjmvem.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما