چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 67214
منبع : خبرگزاری فارس

قم قهرمان مسابقات كشوري راگبي شد

قم نيوز : دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از موفقيت تيم راگبي قم در كسب مقام نخست و عنوان قهرماني مسابقات كشوري اين رشته خبر داد.
قم قهرمان مسابقات كشوري راگبي شد
قم قهرمان مسابقات كشوري راگبي شد
به گزارش قم نیوز علیرضا ساری اظهار کرد: مسابقاتی چهار جانبه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت به میزبانی تهران به انجام رسید و تیم‌های شرکت کننده در زمین چمن شهید شاطری با یکدیگر به رقابت پرداختند که سرانجام تیم قم قهرمان شد.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، اضافه کرد: با پیگیری‌های هیات انجمن‌های ورزشی پایتخت، در این رقابت‌ها تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم با تیم‌های جنوب شرق، شاهین و متحدان به رقابت پرداخت و بعد از تیم قم، جنوب شرق به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم در ادامه به حضور تیم راگبی قم در مسابقات لیگ دسته اول کشور اشاره و عنوان کرد: رقابت‌های امسال لیگ دسته اول بیس‌بال ایران در سه مرحله برگزار می‌شود و پنج تیم در آن برای کسب مقام قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

وی یاد آور شد: تیم‌های طیف تهران، نادری بوشهر، خراسان رضوی، هیأت کرمان و آرتان قم دیدارهای مرحله نخست را به میزبانی زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کردند و سرانجام تیم طیف تهران با کسب چهار پیروزی مقابل دیگر رقبا و ۸۰ امتیاز در صدر ایستاد.

ساری با اشاره به ثبت یک برد و سه شکست در کارنامه بیس‌بالیست‌های تیم آرتان قم، عنوان کرد: تیم نادری بوشهر با کسب 40 امتیاز در رده دوم جای گرفت، ضمن اینکه تیم‌‌های هیأت خراسان رضوی، کرمان و آرتان قم هر کدام با کسب 20 امتیاز به ترتیب در مکان‌های سوم تا پنجم به کار خود پایان دادند تا آماده مراحل دوم و سوم شوند.

وی در ادامه به حضور تیم قم در مسابقات لیگ فوتبال روی‌میز باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: لیگ برتر و دسته اول این رشته از شهریور ماه آغاز می‌شود و در شرایطی که 14 تیم در هر دسته حضور دارند و رقابت‌ها به شکل رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده، تیم هیأت قم در گروه نخست با تیم‌های تهران، البرز و قزوین هم‌گروه است.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcjx8em.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما