دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 6738
عنبری خبر داد:

برگزاری جشنواره ورزشی دختران فاطمی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام زن، جشنواره ورزشی دختران فاطمی در قم برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره ورزشی دختران فاطمی قم
به گزارش قم نیوز، لیلا عنبری اظهار داشت: همه تلاش خود را در سال جدید برای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش بانوان به کار گرفته ایم و در این مسیر به بخش های مختلف اعم از همگانی، قهرمانی، فرهنگی و آموزشی توجه ویژه داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر جهش خوبی در ورزش بانوان قم ایجاد شده است، فضاهای جدیدی برای ورزش بانوان احداث شده و در حال حاضر مورد بهره برداری قرار می گیرد و بانوان در رشته های مختلف ورزشی حضور چشمگیری دارند.

فعالیت بانوان ورزشکار قم در ۳۵ رشته ورزشی
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در حالی که ۴۵ هیئت ورزشی در قم به صورت رسمی و در ورزش حرفه ای فعالیت می کنند، بانوان ورزشکار قم نیز در بخش های همگانی و قهرمانی ۳۵ رشته ورزشی فعال هستند.

وی ابراز داشت: در طول سال برنامه های مختلف ورزشی بین بانوان ورزشکار برگزار می شود که برخی از آن شامل اعزام تیم های ورزشی بانوان قم به رقابت‌های لیگ و قهرمانی رشته‌های مختلف ورزشی است و بخش دیگری مسابقات استانی است.

عنبری عنوان کرد: این در حالی است که در کنار اعزام ها و رقابت‌های استانی، توجه ویژه‌ای به موضوع فرهنگی ورزش بانوان داریم و در این زمینه جشنواره‌های مختلف فرهنگی ورزشی را در طول سال در قم برگزار خواهیم کرد.

وی بیان داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی نخستین برنامه جدی ورزش بانوان در سال جدید است که انشاءالله به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا در روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

عنبری یاد آور شد: این جشنواره برای بانوان ورزشکار و علاقمند به ورزش در نقاط مختلف استان قم در تمامی رده های سنی برگزار می شود و قطعا استقبال بسیار خوبی را از سوی بانوان دوستدار ورزش در قم شاهد خواهیم بود.

رقابت بانوان ورزشکار در ورزش قهرمانی و همگانی
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم بیان کرد: در این جشنواره فرهنگی ورزشی، دختران شرکت کننده به اجرای حرکات نمایشی و رقابت در هشت رشته ورزشی از جمله تکواندو، کاراته، جودو، ژیمناستیک، رزمی، اسکیت، وشو و ورزش های بومی و محلی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر نگاه مسوولان به ورزش بانوان بسیار خوب و مثبت تر از گذشته شده است، امکانات خوبی به ورزش بانوان اختصاص یافته و معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان همگام با سایر نهادها از جمله شورای اسلامی شهر و استانداری قم به دنبال این است که بانوان به ورزش جذب شده و سطح سلامتی بانوان قمی افزایش یابد.

عنبری بیان کرد: بانوان علاقمند به شرکت در جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی استان قم برای کسب اطلاعات لازم درباره برگزاری این همایش می توانند به معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم مراجعه یا با شماره تلفن ۲۹۳۵۹۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.mdviw6decgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما