دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب : 67442
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون امور اقتصادی استاندار قم:

حمایت از تولید و صادرات، مهم ترین راهکار اشتغالزایی پایدار است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم، حمایت از تولید و صادرات را مهم ترین راهکار اشتغالزایی پایدار در کشور دانست.
حمایت از تولید و صادرات، مهم ترین راهکار اشتغالزایی پایدار است
حمایت از تولید و صادرات، مهم ترین راهکار اشتغالزایی پایدار است
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری عصر امروز طی سخنانی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ما باید زمینه و بستر رشد صادرات و تقویت زیرساخت های تولید را فراهم کنیم تا به این طریق بتوان به تدریج آمار بیکاری نسل جوان را از طریق اشتغالزایی پایدار و مولد کاهش داد.

وی افزود: البته ما برای اجرای صحیح و دقیق طرح‌های اشتغال‌زایی نیازمند دستورالعمل‌های جدیدی در حوزه بانکداری و ارائه تسهیلات هستیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری در این حوزه حرکت کنیم.

معاون استاندار قم همچنین بر لزوم برخورد قاطعانه با متخلفان و هنجارشکنان اقتصادی به خصوص در شرایط حساس کنونی تاکید کرد و گفت: امروز افکار عمومی از دستگاه های حاکمیتی انتظار دارد که با متخلفان و مفسدان اقتصادی، برخورد قاطعانه و سریعی صورت بگیرد تا این مساله باعث تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به دولت و حاکمیت شود.

وی تاکید کرد: امروز مردم مطالباتی در عرصه های اقتصادی و معیشتی دارند که باید به آن ها توجه لازم صورت بگیرد و به خصوص برای بحث اشتغال و مقابله با تورم، اقدامات خوب و کارشناسی انجام شود تا شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcci0qe.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما