سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۵
کد مطلب : 67503
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم:

مشکلات خبرنگاران باید پیگیری و برطرف شود

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: قطعا خبرنگاران مشکلات و معضلاتی نیز در کار خود دارند که امیدواریم مسوولان مرتبط رسیدگی کافی به این مساله داشته باشند.
مشکلات خبرنگاران باید پیگیری و برطرف شود
مشکلات خبرنگاران باید پیگیری و برطرف شود
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی عصر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم، ضمن گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: قطعا بیان حقایق، تیزبینی، درایت، هشیاری و آگاهی بخشی به جامعه از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار با قلم زدن و تحلیل درست می‌تواند خلق کننده آثار ماندگاری باشد تصریح کرد: طبیعتا صرف تهیه یک خبر و گزارش نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند و انتشار مطالب بر محور منطق و اصول می‌تواند از مشخصه‌های یک خبرنگار موفق باشد.

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه کسی که دنبال کشف حقایق باشد و در چارچوب اصول حرکت کند می‌تواند موفق باشد بیان کرد: خبرنگاری که اندیشه و تفکرش تخریب با قصد و نیت خاص باشد نمی‌تواند توفیقاتی داشته باشد و اصولا اثر کار او هم نافذ نخواهد بود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان شغل به حرفه خود نگاه نمی‌کنند و با عشق کار می‌کنند خاطرنشان کرد: قطعا خبرنگاران مشکلات و معضلاتی نیز در کار خود دارند که امیدواریم مسوولان مرتبط رسیدگی کافی به این مساله داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaemni.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما