سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 67540
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

"تسنیم" همواره پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده است‌

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: خبرگزاری تسنیم با هدف زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب و نظام و با رهنمودهای رهبر انقلاب همواره در میدان عمل ایستاده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم: "تسنیم" همواره پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده است‌
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم: "تسنیم" همواره پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده است‌
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس اسکندری به‌مناسبت هفته خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی تسنیم در استان قم اظهار داشت: متأسفانه در کشور ما جایگاه حقیقی خبر و خبرنگاران دیده نمی‌شود درحالی‌که فعالیت‌های خبری و نرم‌افزاری نبض حیات یک جامعه است.

وی با تأکید بر رسالت حقیقی رسانه در جامعه و آسیب‌شناسی گرایش مردم به رسانه‌های خارجی و رفع کاستی‌ها افزود: خبرگزاری تسنیم در مدت فعالیت خود باهدف زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب و نظام با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در میدان عمل ایستاده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تشریح شرایط کنونی جامعه تصریح کرد: امروز کشور ما در چند جبهه با دشمن مواجهه است، جنگ دیپلماسی، اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی و بی‌شک رسانه پیروز این جنگ را مشخص می‌کند و باید برای پیروزی در این جبهه نسبت به ستون پنجم و پشت جبهه نیز هوشیارانه عمل کنیم.

وی حفظ اعتماد را مهم‌ترین رسالت رسانه برای پیروزی در این جبهه عنوان کرد و گفت: رسانه باید برای ایجاد و حفظ اعتماد بین مردم و خود تلاش کند تا رسانه‌های خارجی نتوانند بین مردم نفوذ کرده و تأثیرگذار باشند، اگر رسانه‌های داخلی در تأمین این  اعتماد تلاش نکنند و موفق نباشند قطعاً دشمن پیروز این جنگ خواهد بود.

اسکندری هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمن را از دیگر بایدهای رسانه توصیف و بیان کرد: نکته دیگری که باید در این جنگ همه‌جانبه دشمن به آن توجه کنیم آگاهی نسبت به عملکرد دشمن بوده تا بتوانیم نقطه مقابل دشمن عمل کرده و به میدان بیاییم.

وی ادامه داد: امروز دشمن در حال تزریق ناامیدی و ایجاد جدایی بین مردم و نظام است باید با ایجاد امید و وحدت توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و البته این برنامه و هدف نباید مانع گفتن مشکلات و حقایق به مردم شود تا با ایجاد اعتماد  به عملکرد نظام  مردم به میدان بیایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز کرد: نکته مهم دیگر حفظ صداقت در انتشار و تحلیل خبر است تا اعتماد مردم به رسانه از بین نرود و باید در انجام وظایف خود رضایت مردم و خدا را در نظر بگیریم نه رضایت مسئول و یا مدیری که باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

انتهای پیام‌/  137
https://qomnews.ir/vdcbgsb0.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما