چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 67566
منبع : خبرگزاری مهر
سرپرست هیئت وزنه برداری قم به مهر خبر داد؛

اعزام وزنه‌برداران قمی به رقابت‌های نوجوانان کشور

قم نيوز : سرپرست هیئت وزنه برداری استان قم از اعزام وزنه‌برداران قمی به رقابت‌های نوجوانان کشور خبر داد.
اعزام وزنه‌برداران قمی به رقابت‌های نوجوانان کشور
اعزام وزنه‌برداران قمی به رقابت‌های نوجوانان کشور
به گزارش قم نیوز یوسف کرمی اظهار داشت: رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور از ۱۷ تا ۲۰ مرداد در تهران برگزار می‌شود و تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

وی افزود: وزنه برداری قم در این رقابت‌ها ۲ نماینده دارد که علی برجیان در وزن ۷۳- کیلوگرم و محمد جواد سالاری‌فر در وزن ۸۱- کیلوگرم دو نماینده از هیئت وزنه‌برداری استان قم هستند که به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت وزنه برداری استان قم گفت: محمد حسین مؤتمنی به عنوان مربی و محمد حسین شجاع‌فرد به عنوان داور به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

کرمی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: دوره تئوری مربیگری درجه دو با همکاری هیئت وزنه برداری استان قم از امروز وارد آزمون تئوری ارزیابی خود می‌شود و این آزمون فردا نیز ادامه می یاد در حالی که بخش آموزشی آن اوایل مرداد برگزار شده بود.

وی با اشاره به حضور  وزنه‌برداران استان قم در طرح استعدادیابی و پرورش نخبگان وزنه‌برداری کشور گفت: برای افزایش آمار داشته‌های انسانی وزنه برداری قم، سرمایه گذاری در بخش پایه غیر قابل اجتناب است و برنامه هیئت وزنه برداری بر همین اساس استوار است.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcjmiem.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما