پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 67633
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه یک قم:

بوستان بانوان در خیابان شهیدان سقایتی احداث می‌شود

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم گفت: احداث نخستین بوستان ویژه بانوان در منطقه در دستور کار قرار دارد که جانمایی بوستان در خیابان شهیدان سقایتی صورت گرفته و بخشی از تملکات نیز انجام شده و امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم امسال بوستان را به بهره‌برداری برسانیم.
مهدی اصفهانیان مقدم
مهدی اصفهانیان مقدم
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه یک در راستای احیا و حفظ باغات منطقه، اظهار کرد: در راستای افزایش سرانه‌های فضای سبز برنامه‌ریزی شده تا باغ‌هایی که در سطح منطقه قرار دارد را تملک کرده و در همین فضاها بتوانیم بوستان و تفرجگاه مردمی احداث کنیم.

شهردار منطقه یک قم بیان کرد: تملک باغ اشراقی و گلزار با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در سه ماهه نخست سال 97 انجام شده و امیدواریم با تعامل مالکین بتوانیم تملک باغات در راستای توسعه بوستان‌های شهری را انجام دهیم.
اصفهانیان مقدم با اشاره به اقدامات فرهنگی ورزشی در منطقه یک، به احداث مجموعه فرهنگی ورزشی در خیابان سمیه را مورد توجه قرار داد و افزود: با اعتبار 10 میلیارد ریال احداث این مجموعه در دستور کار است که 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: احداث نخستین بوستان ویژه بانوان در منطقه در دستور کار قرار دارد که جانمایی بوستان در خیابان شهیدان سقایتی صورت گرفته و بخشی از تملکات نیز انجام شده و امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم امسال بوستان را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcexp8p.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما