شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 67733
منبع : خبرگزاری برنا

خدمات‌رسانی گروه جهادی سفیران سلامت قم در منطقه زلزله‌‌زده سرپل ذهاب

قم نيوز : مسئول گروه جهادی سفیران سلامت قم گفت: این گروه جهادی در منطقه زلزله‌‌زده سرپل ذهاب مشغول خدمات‌رسانی هستند.
خدمات‌رسانی گروه جهادی سفیران سلامت قم در منطقه زلزله‌‌زده سرپل ذهاب
خدمات‌رسانی گروه جهادی سفیران سلامت قم در منطقه زلزله‌‌زده سرپل ذهاب
به گزارش قم نیوز شریف با اشاره به اینکه اعزام 60 نفر از اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در قالب گروه جهادی سفیران سلامت به سرپل ذهاب صورت گرفته است اظهار داشت: این گروه جهادی در عرصه‌های پزشکی، فرهنگی و دندانپزشکی فعالیت خود را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: هفت یونیت پرتابل و سه کلینیک سیار دندانپزشکی را در اختیار داریم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت 10 یونیت بتوانیم درمان 400 نفر از اهالی سرپل ذهاب را رقم بزنیم.

مسئول گروه جهادی سفیران سلامت قم خاطرنشان کرد: با انجام هماهنگی‌های لازم با کمیته امداد، نیازمندان را در اولویت درمان قرار داده‌ایم؛ پزشکان عمومی در روستاهای اطراف سرپل ذهاب حضور می‌یابند و فعالیت‌های درمانی را دنبال و همچنین خواهران مبلغه و مشاوران روانشناس نیز برنامه‌های مختلف از جمله اجرای جنگ شادی و مسابقات فرهنگی را اجرا می‌کنند.

وی از همراهی دو عکاس به منظور انعکاس لحظات این اردوی جهادی یاد کرد و گفت: این اردوی جهادی از پانزدهم مردادماه آغاز شده و تا بیست و یکم مرداد ادامه دارد که در مجموع 127 میلیون تومان خدمات پزشکی، فرهنگی و دندانپزشکی به زلزله‌زدگان ارائه می‌شود.

شریف در پایان عنوان کرد: امیدواریم معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم همکاری بیشتری در حرکت‌های جهادی داشته باشند و پزشکان متخصص و عمومی نیز با ساز و کار مشخصی که توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی تعریف می‌شود حضور مطلوب‌تری در اردوی جهادی داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmedv.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما