سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 67865
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور مسوولان ورزش قم صورت گرفت

تقدير از ملي‌پوش فوتبال ناشنوايان قم به پاس افتخارآفريني در آسيا

قم نيوز : ملي‌پوش هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم به پاس كسب عنوان از مسابقات قهرماني آسيا و اقيانوسيه مورد تجليل قرار گرفت.
تقدير از ملي‌پوش فوتبال ناشنوايان قم به پاس افتخارآفريني در آسيا
تقدير از ملي‌پوش فوتبال ناشنوايان قم به پاس افتخارآفريني در آسيا
به گزارش قم نیوز هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در سال‌های اخیر با شناسایی استعدادهای این قشر در قم، فعالیت‌های بسیار چشمگیری در عرصه ورزش قهرمانی داشته و افتخارات زیادی از میادین داخلی و برون‌مرزی نصیب ورزش قم کرده است.

این هیأت ورزشی که به ریاست مصطفی علیزاده و دبیر سیدوحید غیاثی مدیریت می‌شود، در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوومیدانی، کشتی، والیبال، کاراته و ... در هر دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کند و در طول سال علاوه بر مسابقات متنوع استانی، اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های کشوری و برون‌مرزی دارد.

 
مقام سوم ملی‌پوش ناشنوای قم از قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

از جمله دستاوردهای این هیأت ورزشی که در سال جاری رقم خورد، می‌توان به اعزام ملی‌پوش فوتبال ناشنوایان قم به رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اشاره کرد، در حالی که این نخستین اعزام برون‌مرزی هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم در سال 1397 بود و با مدال برنز این تورنمنت مهم بین‌المللی همراه شد.

علی زینالوند تنها ملی‌پوش فوتبال ناشنوایان قم در ترکیب تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های 2018 فوتبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بود که با نمایش موفق خود در پست هافبک دفاعی تیم ملی، یکی از ابزار موفقیت تیم ملی ناشنوایان در کسب مقام سوم رقابت‌های آسیایی بود.

 
میزبانی کره جنوبی از مسابقات 2018 فوتبال ناشنوایان

این در حالی است که امسال چهارمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شهر چانگوون کره جنوبی برگازر شد و تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران بعد از نتایج شاخص مرحله مقدماتی و باخت غیر منتظره در مرحله نیمه نهایی، با غلبه بر تیم ملی تایلند رتبه سوم و نشان برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

این موفقیت فوتبالیست‌ ناشنوای استان قم، هیأت ورزش‌های ناشنوایان را بر آن داشت تا در منزل این قهرمان موفق حضور یافته و در جمع خانواده علی زینالوند از وی به پاس کسب رتبه سوم رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه مورد تجلیل قرار بگیرد.
 

قدردانی از خبرنگاران ورزشی به پاس حمایت از ناشنوایان ورزشکار

در این مراسم که روح‌الله رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مصطفی علیزاده رئیس و سیدوحید غیاثی دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم حضور داشتند، ضمن اینکه در حاشیه این مراسم از خبرنگاران فعال ورزشی قم به پاس پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم قدردانی شد.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcbswb0.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما