چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 67922
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل آموزش و پرورش:

یک هزار ردیف استخدامی به آموزش و پرورش قم اختصاص یافت

قم نيوز : مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: یک هزار و 90 ردیف استخدامی جهت فعالیت در آموزش و پرورش استان برای دانش آموختگان قمی، در نظر گرفته شده است.
یک هزار ردیف استخدامی به آموزش و پرورش قم اختصاص یافت
یک هزار ردیف استخدامی به آموزش و پرورش قم اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز حمید رضا شیخ الاسلام روز چهارشنبه بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته در مجموعه مدیریت استان، 610 ردیف استخدامی در دانشگاه فرهنگیان برای دانش آموختگان مقطع پیش دانشگاهی قم اختصاص یافت.

به گفته وی، همچنین 480 ردیف استخدامی نیز برای داوطلبان ورود به آموزش و پرورش استان که دارای مدرک کارشناسی هستند درنظر گرفته شد که پس از گذراندن دوره یک ساله کارآموزی، مشغول به خدمت می شوند.
وی در ادامه گفت: امروز آموزش و پرورش استان قم رتبه چهارم کشور در زمینه موفقیت در کنکور سراسری را به نام خود ثبت کرده است و حاصل تلاش دانش آموزان قمی در کنکور سال جاری کسب 11 رتبه زیر 100 و رتبه سوم کشور در رشته ریاضی و فیزیک بود، همچنین قم در کنکور زبان انگلیسی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.
وی با اشاره به این که برای موفقیت در عرصه های آموزشی نیازمند نوسازی و توسعه مدارس هستیم، گفت: در همین رابطه 149 مدرسه در سطح استان مقاوم سازی شد و این روند تا رسیدن به شرایط استاندارد ادامه خواهد یافت.

شیخ الاسلام همچنین احداث زائر سرای حضرت معصومه(س) در مشهد مقدس و درمانگاه تخصصی برای فرهنگیان استان را از جمله فعالیت های این نهاد برای خدمت رسانی بیشتر به متولیان امر آموزش و پرورش در قم برشمرد و افزود: فرهنگیان و نیروهای شاغل در آموزش و پرورش همگی در زمینه کاری خود کارشناس و افراد پرتلاشی هستند و خدمت به آنها در نهایت منجربه پیشرفت و توسعه فرهنگی استان می شود.

وی در ادامه به فعالیت های انجام گرفته برای کسب رتبه های برتر و ارتقای معدل دانش آموزان قمی اشاره کرد و بیان کرد: بسیاری از مدارس استان با تجهیز کتابخانه و تدوین برنامه های مطالعاتی در ساعت های مختلف روز، پذیرای دانش آموزان علاقه مند به مطالعه و تحقیق هستند، به همین دلیل آمار موفقیت دانش آموزان قمی در کسب رتبه های برتر کنکور سراسری، المپیادهای علمی و همچنین ارتقای میانگین معدل دروس در مقاطع مختلف تحصیلی با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آموزش و پرورش قم در شرایط مختلف، به عنوان یک دستگاه متعهد و کارآمد همراه مسئولان استان بوده است و نباید موفقیت های بسیاری که این نهاد در عرصه های آموزشی و پرورشی به دست آورده است، نادیده گرفته شود.
در سال تحصیلی آینده حدود 250 هزار دانش آموز قمی در بیش از 635 ساختمان آموزشی استان مشغول به تحصیل می شوند.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcf01dv.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما