پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 67981
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت بسکتبال قم خبر داد؛

آغاز رقابت بسکتبالیست‌های قم در مسابقات نوجوانان کشور

قم نيوز : دبیر هیئت بسکتبال استان قم از آغاز رقابت بسکتبالیست‌های قم در مسابقات نوجوانان کشور خبر داد.
آغاز رقابت بسکتبالیست‌های قم در مسابقات نوجوانان کشور
آغاز رقابت بسکتبالیست‌های قم در مسابقات نوجوانان کشور
به گزارش قم نیوز علی خبری اظهار داشت:  مسابقات بسکتبال نوجوانان قهرمانی کشور از امروز به میزبانی آبادان آغاز می‌شود و تیم بسکتبال نوجوانان پسر قم کار خود را در این مسابقات آغاز می‌شود.

وی افزود: قم، قزوین، ایلام و لرستان تیم‌هایی هستند که در این مسابقات در گروه یک قرار دارند و تیم بسکتبال قم به صورت دوره‌ای و تک بازی با حریفان خود رقابت می‌کند و ۲ تیم برتر این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: نخستین بازی تیم بسکتبال قم امروز برابر ایلام برگزار می‌شود و بسکتبالیست‌های قمی امیدوارند بتوانند گام اول را محکم بردارند و با کسب ۲ امتیاز این بازی شرایط بهتری برای بازی با تیم قدرتمند قزوین داشته باشند.

خبری بیان داشت: امیرحسین خازنی، پویا حاجی خانی، یاسین احمدی، متین قاسمی، مهدی جعفری، محمدرضا سلطانی، کیان سلیمانی، محمد حسین حق دوست، امیرحسین حاجی بیگی، محمد مهدی پورمند، علیرضا نکونام  و محمدامین آناهید بازیکنان تیم بسکتبال قم در آبادان هستند.

وی عنوان کرد: هدایت نوجوانان بسکتبالیست قم را ابوالفضل آزاد فلاح بر عهده دارد و حسین زارعی و غلامرضا تقوی به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست نماینده استان قم را در خوزستان همراهی می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6oni.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما