پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 68259
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نماینده ولی فقیه در سپاه: مجاهدت انقلابی در زمینه بصیرت افزایی، راه مقابله با جنگ روانی اخیر دشمن است

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بی شک راه مقابله با جنگ روانی اخیر دشمن، مجاهدت انقلابی در زمینه بصیرت افزایی جامعه است.
مجاهدت انقلابی در زمینه بصیرت افزایی، راه مقابله با جنگ روانی اخیر دشمن است
مجاهدت انقلابی در زمینه بصیرت افزایی، راه مقابله با جنگ روانی اخیر دشمن است
حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی با بیان این که در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ، ما شاهد انواع و اقسام فتنه ها و نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده ایم، ابراز داشت: امروز دشمن در دو جبهه فرهنگ و اقتصاد برنامه های هدفمند خود را متمرکز ساخته و هدفش نیز تضعیف پایه های اقتدار جمهوری اسلامی ایران و همچنین تضعیف اُمید و باور مردم و نسل جوان به این انقلاب است.

وی افزود: کماکان راه مقابله با این توطئه دشمن به خصوص در عرصه جنگ روانی ، حفظ هوشیاری و ارتقای سطح بصیرتی ملت است و این که همه علاقه مندان به انقلاب و نظام در این برهه حساس با تلاش مضاعف به خنثی کردن توطئه شوم دشمن بپردازند و در این باره مجاهدت انقلابی را سرلوحه برنامه های خویش قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین بیان داشت: به لطف الهی ما در کشورمان از داشتن نعمت رهبری حکیم و مدبر و مقتدر بهره مند هستیم که در طول سه دهه اخیر ، بارها و بارها توطئه ها و فتنه های دشمن را در زمینه های مختلف به یاری خداوند خنثی کرده و کشتی انقلاب را از تمام بحران ها و گردنه های سخت به سلامت عبور داده است.

وی گفت: به اذعان خود مقامات و کارشناسان آمریکایی، انقلاب اسلامی ایران با وجود فراز و نشیب های بسیار، در مجموع یک انقلاب در حال پیشروی بوده و هیچ گاه درجا نزده است و خود آن ها به صراحت بیان می دارند که دلیل این مساله تدابیر رهبری و انسجام وحدت ملت ایران و تبعیت از سخنان رهبرر بوده و قطعاً برای ادامه مسیر انقلاب ما نیاز به همین وحدت و انسجام و ولایت مداری داریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjh8em.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما