جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 68290
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ برتر كشتي فرنگي صورت مي‌گيرد

استارت كشتي‌گيران قم براي صعود به باشگاه‌هاي جهان

قم نيوز : كشتي‌گيران فرنگي‌كار استان قم از امروز استارت رسمي خود را براي كسب مقام قهرماني فصل 1397 ليگ برتر كشتي فرنگي باشگاه‌هاي ايران و كسب مجوز مسابقات جهاني زدند.
استارت كشتي‌گيران قم براي صعود به باشگاه‌هاي جهان
استارت كشتي‌گيران قم براي صعود به باشگاه‌هاي جهان
به گزارش قم نیوز سهمیه حضور در مسابقات 2018 قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان از حضور تیم‌ها در فصل 1397 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور توزیع می‌شود و تیم شهدای مدافع حرم قم یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها است.

بر همین اساس برنامه‌ریزی برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران توسط سازمان لیگ فدراسیون کشتی انجام شده و هفته نخست از دور رفت این پیکارها از امروز با انجام دو مسابقه در شهرهای اردبیل و ایذه به انجام خواهد رسید.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم که در هفته نخست حریف تیم بیمه رازی اردبیل است، راهی این شهر شده تا عصر امروز در سالن شهید آسمانی اردبیل به مصاف حریف قدرتمند خود برود، تیمی که با حمایت بیمه رازی در دوره‌های اخیر لیگ برتر همواره مدعی اصلی قهرمانی بوده است.

تیم‌های کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم و بیمه رازی اردبیل دو تیم حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی هستند که رقابت آنها از هفته نخست با قضاوت احمد تاجیک از تهران و هژیر عباسی از آذربایجان غربی به عنوان داوران درجه یک بین‌المللی، علی پورکریم از تهران داور درجه دو بین‌المللی و علی لاریجانی از مازندران به عنوان داور درجه سه بین‌المللی برگزار می‌شود.

در دیدار تیم‌های بیمه رازی اردبیل و شهدای مدافع حرم قم، سرپرست مسابقه عبدالله فتوحی از تهران و سرپرست فنی اکبر نصیری از زنجان هستند، ضمن اینکه در این گروه تیم آنزان ایذه در هفته نخست با قرعه استراحت برخورد کرده و کادر فنی این تیم مصاف نمایندگان قم و اردبیل را نظاره خواهند کرد.

فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که ارفاق وزن در رقابت‌های کشتی آزاد برای وزن‌کشی کشتی گیران رنکینگ‌دار در همان وزن، چهار کیلوگرم و برای سایر اوزان و همچنین کشتی‌گیران خارج از رنکینگ دو کیلوگرم است، ضمن اینکه در کشتی فرنگی با توجه به تغییرات کامل اوزان، ارفاق وزن برای همه وزن‌ها دو کیلوگرم اعمال می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7w8p.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما