جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 68291
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم خبر داد

کلنگ زنی 3 پروژه جدید در استان قم در هفته دولت

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: امسال در هفته دولت کلنگ اجرای سه پروژه جدید در استان زده می‌شود که اجرا و تکمیل این پروژه‌ها نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار است.
کلنگ زنی 3 پروژه جدید در استان قم در هفته دولت
کلنگ زنی 3 پروژه جدید در استان قم در هفته دولت
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری امروز با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در استان قم در هفته دولت اظهار کرد: در این هفته شاهد افتتاح 181 پروژه در بخش‌های مختلف در استان خواهیم بود، البته افتتاح پروژه‌ها منحصر به هفته دولت نیست و در طول سال شاهد افتتاح پروژه‌ها در قم هستیم.

وی ادامه داد: در طول هفته دولت مقامات استان قم برای افتتاح پروژه‌ها به بخش‌های این استان سفر می‌کنند، همچنین در این هفته جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای اداری در استان قم با حضور مقامات برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود:  امسال در هفته دولت 88 پروژه در بخش عمرانی با اعتبار 267 میلیارد تومان، 79 پروژه در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری با اعتبار 147 میلیارد تومان، 12 پروژه در بخش آموزشی با اعتبار 56 میلیارد تومان و دو پروژه در بخش درمانی با اعتبار 800 میلیون تومان در استان قم افتتاح خواهد شد.

غضنفری با اشاره به هزینه اجرای پروژه‌های هفته دولت در استان قم اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها 471 میلیارد تومان هزینه به دنبال داشت و بهره برداری از آن‌ها موجب ایجاد هزار و 119 فرصت شغلی جدید شد، 26 درصد هزینه اجرای پروژه‌های هفته دولت استان قم معادل 111 میلیارد تومان را دولت تامین کرد و بقیه هزینه اجرای این پروژه‌ها معادل 360 میلیارد تومان از سایر منابع تامین شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در هفته دولت کلنگ اجرای سه پروژه جدید در استان قم زده می‌شود که اجرا و تکمیل این پروژه‌ها نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfy0dv.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما