شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 68309
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هفت قم خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در خیابان انقلاب

قم نيوز : شهردار منطقه هفت قم از اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها طبق مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان در خیابان انقلاب خبر داد.
اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در خیابان انقلاب
اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در خیابان انقلاب
به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان با توجه به ازدحام موتورسیکلت‌ها در خیابان انقلاب و  بروز اختلال در ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری،  اورژانس، آتش نشانی، و نیز نارضایتی کسبه و شهروندان، اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در خیابان انقلاب طبق مصوبه ابلاغی کمیته فنی شورای ترافیک استان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه هفت قم گفت: در این راستا جلساتی با حضور نمایندگان پلیس راهور، استانداری، فرمانداری و دادگستری و کلیه اعضای شورای ترافیک استان در این خصوص برگزار شد و مقرر شد شهرداری منطقه هفت نسبت به اجرای مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان مبنی بر انسداد خیابان انقلاب و کوچه های فرعی توسط راهبند اقدام نماید.

اقبالیان خاطرنشان کرد: پس از بازدید‌های میدانی و با هماهنگی آتش نشانی و اورژانس دسترسی های لازم و ضروری به این خیابان مشخص شده و اطلاع رسانی لازم از طرح از طریق نصب بنر و پخش تراکت بین کسبه انجام شد و در راستای رفاه حال کسبه این خیابان، ساعات 6 الی 9 صبح و 14 الی 16 جهت تخلیه بار فروشگاه‌ها در نظر گرفته شد.

وی اهداف مورد نظر در این طرح را ایجاد نظم، بهبود تردد و عبور و مرور شهروندان، امدادرسانی سریع در مواقع بحران و خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود: با همکاری راکبین موتور سیکلت و کسبه محترم این محدوده، شاهد رضایت بیشتر شهروندان در این خیابان باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf1mdv.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما