شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 68313
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم:

میز خدمت الکترونیکی در مناطق 3 و 8 شهرداری راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: میز خدمت الکترونیکی تا نیمه دوم شهریورماه در مناطق 3 و 8 شهرداری راه‌اندازی می‌شود.
میز خدمت الکترونیکی در مناطق 3 و 8 شهرداری راه‌اندازی می‌شود
میز خدمت الکترونیکی در مناطق 3 و 8 شهرداری راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز همایون یزدان‌پناه با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های ستاد شهر هوشمند شهرداری در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، از راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی به شهروندان در مناطق شهرداری خبر داد و گفت: برای نمونه و پایلوت این میز خدمت در شهرداری‌های مناطق سه و هشت در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم بیان کرد: با جلساتی که با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و معاونت شهرسازی و معماری و اداره بهبود فرآیند‌های مدیریت نوسازی و تحول سازمانی برگزار شده مقدمات ایجاد میز خدمت را در مناطق نمونه فراهم می‌آوریم که امیدواریم با آموزش‌های لازم و استقرار سامانه‌های الکترونیکی مناسب بتوانیم به این هدف هرچه زودتر دسترسی پیدا کنیم.

یزدان پناه با بیان اینکه پیش‌بینی شده نیمه دوم شهریور امسال میز خدمت الکترونیکی در مناطق سه و هشت شهرداری راه‌اندازی شود، افزود: بعد از اینکه این نمونه‌ها انجام شد، تا پایان سال این سامانه در بقیه مناطق هم فعال می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مراجعه شهروندان به شهرداری در حوزه شهرسازی و پاسخ استعلامات و صدور مجوز ساخت و تعمیرات است اولویت ما در ارائه خدمات شهرسازی تعیین شده تا در گام اول بتوانیم در میز خدمت خدمات این بخش را ارائه کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeeni.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما