يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 68344
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز ولادت امام هادی(ع)

برنامه «خورشید هدایت» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه «خورشید هدایت» از این رسانه به مناسبت سالروز ولادت امام هادی(ع) خبر داد.
برنامه «خورشید هدایت» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «خورشید هدایت» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف ویژه سالروز ولادت امام هادی(ع) اظهار کرد: برنامه نور هدایت به این مناسبت تولید شده که چهارم شهریور امسال از ساعت 21:25 تا 23 پخش می‌شود و به آشنایی مخاطبان با زیارت غدیریه امام هادی‌(ع) می‌پردازد.

وی تولی و تبری را از محورهای اصلی زیارت غدیریه ذکر کرد وافزود: این زیارت به عنوان محور اصلی به بیان فضایل امام علی(ع) می‌پردازد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به فضیلت‌های حدیثی زیارت غدیریه گفت: بخش‌های فراوانی از این زیارت دارای پشتوانه روایی در منابع حدیثی شیعه و اهل سنت است که از جمله آنها به القاب امیرالمؤمنین(ع)، سید الوصیین، وارث علم النّبیین، ولی ربّ العالمین، امین‌الله فی ارضه، سفیر‌الله فی خلقه، الحجّه البالغه علی عباده، دین‌الله القویم و... اشاره می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این زیارت، آموزه‌هایی از رشادت‌های تاریخی امام علی(ع) و فداکاری‌های آن حضرت در راه دین اسلام و جنگ‌های جنگ بدر، احزاب، احد، حنین، صفّین، جمل و نهروان تبیین شده است.

محمودی غصب فدک، بیزاری از دشمنان ولایت و برائت از قاتلان امام حسین(ع) و شهادت عمّار، شهادت حضرت علی(ع) و شهادت سیدالشهدا(ع) را به عنوان دیگر آموزه‌های زیارت غدیریه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده، حمید سوری به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام مهدی روحی یزدی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش ویژه برنامه خورشید هدایت ویژه روز ولادت امام هادی(ع) خبر داد و افزود: این برنامه پنجم شهریور امسال از ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با محور زیارت جامعه کبیره تولید شده که به بررسی آثار ایمان و پیروی از امام معصوم(ع) بر اساس این زیارت می‌پردازد و کارشناس شرح مختصری از زیارت جامعه را در دستور کار دارد.

محمودی عنوان کرد: ابو الفضل سلیمانی به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده، محمودرضا صابری اراکی به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام سید بهاءالدین ضیایی به عنوان کارشناس در این برنامه ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdceex8p.jh8vei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما