يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 68351
منبع : خبرگزاری مهر
از عصر امروز؛

مسابقات بسکتبال نونهالان کشور در قم آغاز می‌شود

قم نيوز : مسابقات بسکتبال نونهالان کشور از عصر امروز یکشنبه در قم آغاز می‌شود و ۶ تیم در این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.
مسابقات بسکتبال نونهالان کشور در قم آغاز می‌شود
مسابقات بسکتبال نونهالان کشور در قم آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز میزبانی رقابت‌های بسکتبال سطح C بسکتبال نونهالان پسر کشور به قم واگذار شده است و تیم‌های حاضر در این دسته، برای صعود ۲ تیم به سطح B بسکتبال نونهالان کشور به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

تیم‌های قم، اردبیل، البرز، خراسان شمالی، لرستان و اروند به نمایندگی از خوزستان، ۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند که از عصر امروز یکشنبه مسابقات خود را در سالن ۶۰۰ نفری شهید رضاییان در مجموعه ورزشی شهید حیدریان آغاز خواهند کرد.

بر اساس برنامه در آغاز این مسابقات و در مسابقه افتتاحیه از ساعت ۱۴ تیم‌های اروند و اردبیل با هم مسابقه می‌دهند و از ساعت ۱۶ البرز به دیدار خراسان شمالی می‌رود و آخرین مسابقه روز نخست این رقابت‌ها را تیم‌های قم و لرستان از ساعت ۱۸ برگزار می‌کنند.

این مسابقات روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و هر تیم در این روز ۲ بازی برگزار می‌کند و سپس، با برگزاری دورهای چهارم و پنجم این رقابت‌ها طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه این مسابقات به پایان می‌رسد تا ۲ تیم برتر به سطح B صعود کنند.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها عصر شنبه وارد قم شدند و اسکان یافتند و قرعه کشی رقابت‌ها، شنبه شب در محل هیئت بسکتبال استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccs1qe.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما