سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 68430
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات بسکتبال نونهالان کشور در قم؛

تیم بسکتبال قم با ۳ پیروزی صدرنشین شد

قم نيوز : تیم بسکتبال قم با ۳ پیروزی در مسابقات بسکتبال نونهالان کشور که در قم در حال برگزاری است، صدرنشین شد.
تیم بسکتبال قم با ۳ پیروزی صدرنشین شد
تیم بسکتبال قم با ۳ پیروزی صدرنشین شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های بسکتبال نونهالان پسر کشور در سطح C دور سوم خود را در قم پشت سر گذاشت و تیم بسکتبال استان قم با کسب ۳ برد پی در پی در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

در بازی‌های برگزار شده روز دوم که در آن، دورهای دوم و سوم به صورت فشرده برگزار شد، ۶ تیم حاضر در این مسابقات در سالن شهید رضاییان قم با هم دیدار کردند که تیم قم موفق شد هر ۲ بازی خود را با برد پشت سر گذاشته و در مجموع با ۳ برد به صدر جدول برسد.

در بازی اول روز دوم، تیم بسکتبال استان قم به مصاف خراسان شمالی رفت که موفق شد با نتیجه  ۴۲ بر ۲۸ از سد این تیم بگذرد و در بازی دوم روز دوم، بسکتبالیست‌های آینده دار قمی ا یک بازی زیبای دیگر توانستند اروند خوزستان را با نتیجه  ۵۳ بر ۱۸ شکست دهند.

با کسب این ۲ پیروزی و با احتساب پیروزی قاطع بسکتبالیست‌های قمی در روز اول برابر لرستان، تیم بسکتبال قم در حال حاضر صدرنشین گروه است و در چهارمین مسابقه خود در رقابتی حساس امروز سه شنبه برابر تیم اردبیل به میدان می‌رود.

این مسابقات با حضور ۶ تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در سطح B بسکتبال نونهالان پسر کشور را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcawyni.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما