چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 68485
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور عمرانی استاندار قم :

پروژه کمربندی قم کلنگ زنی می شود

قم نيوز : معاون امورعمرانی استانداری قم با بیان برخی از مشکلات شرکت‌های مسافربری گفت: به زودی با احداث کمربندی قم که فاز اول آن 3 سال طول خواهد کشید مشکلاتی که میدان 72 تن برای چهره شهر ایجاد کرده است برطرف خواهد شد.
پروژه کمربندی قم کلنگ زنی می شود
پروژه کمربندی قم کلنگ زنی می شود
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان قم، با اشاره به ایمنی جاده‌ها گفت: در این زمینه پروژه‌های بسیار پسندیده ای ارائه شده و به بهره برداری رسیده است.

بهشتی با بیان اینکه مردم از وضعیت جاده‌ها گلایه دارند و توقع دارند که به وضعیت مطلوبی برسد اظهار کرد: در این حوزه 15 هزار میلیارد هزینه نیاز است که از آن باید 8 درصد به نگهداری جاده‌ها اختصاص داده شود که این عدد کمی نیست و نیازمند بودجه و اعتبارات زیادی است.

معاون امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه برخی از جاده‌های استان توجه را از سایر راه‌ها منحرف کرده بود، گفت: استان قم از نظر جاده و راه‌های مواصلاتی وضعیت خاصی دارد، همچنین در حوزه راه‌های روستایی برای افزایش کیفیت و ایمنی جاده‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به موضوع حمل و نقل کالا و مسافر گفت: مشکلات پایانه ای که در آزادراه قم-تهران بوده است برطرف شده است و می‌توان از آن بهره برداری کرد تا کامیون‌ها کمتر وارد شهر شوند.

بهشتی با بیان برخی از مشکلات شرکت‌های مسافربری اظهار کرد: به زودی با احداث کمربندی قم که فاز اول آن 3 سال طول می‌کشد مشکلات میدان 72 تن برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamyni.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما